Defol Git

32.5K 1.3K 560
                                    

Evden içeri sessizce girdim ve kimseyi uyandırmadığım için derin bir nefes aldım. Salonun önünden geçerken salonun ışıklarının açılması ile ofladım.

"Rabia Hanım bu saate kadar neredeydiniz?" diye sordu babam. "Arkadaşların yanındaydım." dedim.

"Ben sana en geç on birde evde olacaksın demedim mi!" diye bağırdı babam. "Saati fark etmemişim." diyerek odama çıkacakken babam kolumdan tuttu.

Babam sinirle "Bu konuyu şimdi konuşacağız Rabia! Hem bu elbisenin boyu ne böyle?" dedi.

"Konuşmak istemiyorum!" diye bağırdım. Babam yüzünü buruştururken "Yine mi alkol aldın? Reşit bile değilsin sen!" dedi.

Bizim bağırışmalarımızdan dolayı uyanmış annem ve Gonca yanımıza gelmişlerdi. "Ne oluyor Kemal?" diye sordu annem.

Babam "Kızın yine kafayı bulup eve geç geldi!" diye bağırdı. Ağzımdaki sakızı patlatırken "Abartmayın ya" dedim.

"Saygısızlık yapma o sakızı hemen ağzından çıkar." diye bağıran babam ile sakızı yere tükürdüm.

"Ne yapıyorsun sen!" diye bağıran babam ile "Sakızımı çıkarmamı istememiş miydin?" diye sordum.

"Buraya mı çıkarılır?" diye soran babam ile "Nerede çıkarmam gerektiğini söylememiştin." dedim.

"Seni terbiyesiz!" diye bağırıp yüzüme tokat atan babam ile kafam sağa doğru düştü. Babamın bunu yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.

Annem endişeyle "Kemal ne yapıyorsun sen?" diye sordu. "Benim de bir sınırım var ve Rabia Hanım bu sınırı çoktan aştı." dedi.

Sonra babam derin bir nefes aldıktan sonra bana baktı ve "Evimden defol git!" dedi. Bu dediği kulaklarımda çınlarken Gonca "Baba yapma." dedi.

"Gonca sen karışma!" diye bağıran babam ile Gonca bir iki adım geriye gitti. "Evini al başına çal! Hiçbir şeyini istemiyorum." dedim ve hızla evden çıktım.

Üstümde sadece telefonum varken kimi arayabilirim diye düşündüm. Bir sürü arkadaşım vardı ama bence hepsi züppe ve kendini beğenmiş.

Çaresizce sahile gidip yürümeye başladım. Sanki eve daha önce iki gibi gelmemişim gibi bu büyüttüğü olaya bak ya.

Sinirle sahile yürürken yanımda siyah bir araç durması ile kaşlarımı çattım. Arabadan siyah takım elbiseli iki adam indi ve yanıma geldiler.

DışlananlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin