Astoria

1.1K 22 0
                                    

astoria.greengrass

greengrass

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

astoria.greengrass po wielu, naprawdę ciężkich miesiącach, mogę Wam powiedzieć, że jest to najlepsza rzecz, na jaką mogłam się zdecydować! Ten świat jest tak inny od tego naszego, jednak mimo wszystko sprawia wiele radości, szczególnie oglądając uśmiech tych wszystkich szkrabów. Bardzo dziękuję moim przyjaciołom za wsparcie z tak daleka. To dzięki Wam i Waszej pomocy możemy powodować uśmiechy na twarzach inny! Kocham Was bardzo i tęsknię! Odwiedźcie mnie kiedyś. Bez odbioru, Ast!
PS. Chyba jest już po świętach, ale wszystkiego dobrego 🎄❤️!

❤️ lubi pan_par i 10634 użytkowników
________________________________

pan_par Astorio, wiem, że teraz tego nie odczytasz, ale kiedyś pewnie tak. Jednak muszę Ci to powiedzieć. Jesteś wielka. Jesteś niesamowita. To co robisz... brakuje mi, aż słów, aby to opisać. Jesteś przykładem dla nas tu wszystkich. Bardzo Cię kochamy! Trzymaj się cieplutko! PS. co to przystojny kolega?

Teo_Nott jesteś jedną z pierwszych osób, która tak jawnie postawiła się swoim arystokratycznym rodzicom. Jesteś przykładem tego, że to my decydujemy, co jest dla nas najważniejsze w życiu. Ty pokazujesz nam wszystkim, że pomoc innym jest bardzo ważna, a nawet najważniejsza.

silver.prince Teraz mi wstyd. Liczyłem, że wsparcie finansowe będzie wystarczające, jednak widzę ile ludzi wokół Was potrzebuje pomocy. Nie wiem co na to Hermiona, ale myślę, że się ze mną zgodzi, że raz na dwanaście tygodni, przybędziemy na dwa tygodnie, aby chociaż przez krótką chwilę wspomóc Was w tworzeniu lepszego świata. Każdy pracownik Malfoy Company, który także będzie chciał uczestniczyć w tych krótkich wyprawach, otrzyma taką możliwość z firmy. Astorio, dziękujemy za tworzenie lepszego świata ❤️.
   HJG Rzadko mogę powiedzieć, że Draco mówi coś z sensem, jednak teraz jestem dumna z jego postanowienia. Mam nadzieję, że przyłączy się do nas jak największe grono wolontariuszy. Zrób coś dobrego dla tego świata jeśli możemy! A tymczasem mogę jedynie powiedzieć, że kocham cię, Astorio za wszystko!

love_good wszyscy już napisali odpowiednie słowa, a ja mogę to tylko potwierdzić! Jesteś aniołem, Astorio ❣️😇

black.devil 👏🏿 trzymaj się tam cieplutko i do zobaczenia niedługo!

lave_b XD Ty tam pojechałaś pomagać, czy zarywać?
pan_par @lave_b weź spierdalaj

golden_boy mam nadzieję, że wraz z moimi przedmówcami uda mi przyjechać i Was trochę wspomóc jak najszybciej!

LucekM. 👍🏻💪🏻👌🏻

ProrokCodziennyNaInstagramie Czy chciałaby Pani nam udzielić wywiadu?

_____________
Prawie zapomniałam o dodaniu tu rozdziału, więc wrzucam lekko poprawiony z zapisanych wersji z kwietnia 🙄😬. Jutro szykuje się w końcu coś ciekawego!! Buźka 🌻

HARRYSTAGRAM || Instagram || HARRY POTTEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz