Lavender

2.8K 32 4
                                    

lave_b

lave_b Moje największe szczęście @the

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

lave_b Moje największe szczęście @the.god

❤️ lubi to Pad_Ma i 2512 użytkowników
_____________________________________
Zobacz wszystkie komentarze: 182

the.god ❤️❤️❤️
   lave_b 💞

HJG 🤮🤮
   pan_par @HJG mówiłam Ci, ze masz ich zablokować i miałabyś święty spokój
   HJG rzygam ze współczucia dla Lavender...
   lave_b chyba z zazdrości. W końcu to ja mam twojego jedynego chłopaka!
   HJG nie był jedyny, to po pierwsze. A po drugie to, był najgorszym z możliwych wyborów. Dobrze, ze już dostałam nauczkę. Mimo, ze cię nie lubię, to mam nadzieje, ze będziesz miałam więcej szczęścia niż ja.
   pan_par @HJG PRZESTAŃ SIĘ UDZIELAĆ NA TEN TEMAT! Ronald jest skończonym frajerem i tyle. Nie ma sensu zaczynać znowu. Po co masz ponownie przez niego cierpieć?
  HJG Masz racje Pan, ale chciałam po prostu, aby była świadoma swojego wyboru
  pan_par Rozumiem, ale to nie ma sensu. Nie drążymy już tego tematu, bo nikt z nas nic nie wskóra. Głupota jest rzeczą ludzką.
  HJG @pan_par ❤️

Użytkownik HJG zablokował użytkownika lave_b.

ginger brawo braciszku! W końcu jakaś porządna laska!
   black.devil Ginny zamknij się już. Kocham Cię, ale mam dość, że znowu robisz na Hermionę nagonkę. Przyjaźniłaś się z nią i mimo, ze teraz nie rozmawiacie, to może za jakiś czas wybaczycie sobie swoje błędy, więc przestań ciągle ją obrażać, bo jeszcze trochę, a przebijesz Malfoy'a w Hogwarcie...
    ginger aha? Teraz jesteś po jej stronie?
    black.devil Do cholery jasnej! Nie jestem po żadnej stronie. Skończy już, bo mój łeb nie wyrabia od słuchania tego jaka ona nie jest. Skończ już, bo nie wyrabiam już.
   ginger spoko. Już nie będę się w ogóle udzielać
   black.devil Ginny, nie obrażaj się o to, że powiedziałam to co myślę
   ginger 👍

lave_b nie dodałam tego zdjęcia, aby czytać waszą kłótnie! Dodałam, aby każdy mógł nas podziwiać!
   black.devil zajebiste to zdjęcie 🙂

HARRYSTAGRAM || Instagram || HARRY POTTEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz