DafneG.
BarcelonaDafneG. Cześć. Kiedy to czytacie, mnie już za pewne nie będzie wśród Was. Na samym początku tych wypocin chciałam Wam powiedzieć, żeby nikt się czasem nie obwiniał o to co się stało! Decyzja była ciężka, ale nie czy to zrobię, ale raczej jak to zrobię i jak się pożegnam z Wami. Nie mam sił pisać listów do każdego, bo w ostatnim czasie i tak się od Was odcięłam, ale to nie przez Was, ale przez siebie samą! Bardzo, ale to bardzo przepraszam Was, za to, co zrobiłam. Naprawdę. Jest mi cholernie źle z tym, że najprawdopodobniej, każdy z moich najbliższych będzie przez mnie cierpiał. Ale teraz to już ostatni raz. Pewnie zastanawiacie się dlaczego to robię. Powodów jest kilka, ale od pewnego czasu nie radzę sobie z pewną chorobą. Nie tylko zabija mój organizm, ale zabija samą mnie. Zaczynam siebie nie poznawać. Patrzę w lustro i widzę kogoś zupełnie obcego. Widzę potwora, który ponownie Was rani, tym co teraz zrobił. Ale musiałam. Przepraszam. Chciałabym także skierować kilka słów do moich najlepszych przyjaciół, których uśmiech powodował,że chciałam wstawać z łóżka.
Blaise, mimo, że w ostatnim czasie nasze drogi się rozeszły, to zawsze będę pamiętać Twoje dowcipy wykonywane na Gryfonach, nigdy nie potrafiłeś być poważnym, ale nie zmieniaj się.
Teo, bądź zawsze najradośniejszą osobą na świecie. Twój śmiech potrafi rozśmieszyć nawet największego nudziarza, czyli Dracona.
Draco, odnajdź w końcu to co chcesz robić. Nie zwracaj uwagi na opinie innych. Jesteś już dorosły, więc sam odpowiadasz za swoje czyny, więc nikt nie ma prawa Ci czegokolwiek zabraniać, a tym bardziej miłości.
Pansy, piękna, radosna i pyskata Pansy. Kocham Cię całym serduszkiem i naprawdę cieszę się, że jako pierwsza pokazałaś, że nie powinny istnieć podziały. Szczególnie te między Slytherinem, a Gryffindorem. Kochana bądź sobą. Zawsze. Nie udawaj już nigdy więcej tej małej, wrednej małpy. Jesteś wzorem dla tych Wszystkich ludzi.
Ast. Siostrzyczko. Przepraszam. To na Tobie ostatnio wyżywałam się. Próbowałam pozbyć się targających mną emocji poprzez Ciebie. Widziałam jak bardzo Cię to boli, ale ty głupia zawsze byłaś przy mnie. Zawsze. Nie ważne jakie głupoty robiłam. Zawsze odradzałaś mi chłopaków, którzy łamali mi serce, ale ja nigdy Cię nie słuchałam. Przepraszam. Masz takie dobre serce, chociaż tak mało osób jest tego świadoma. Spełnij to swoje marzenie! Porzuć rozkazy rodziców, że musisz znaleźć sobie męża czystej krwi. Porzuć złote zastawy, flesze fotografów. Rzuć to wszystko i rusz tam, gdzie od zawsze chciałaś być. Pojedź do Afryki. Zostań promykiem nadziei dla tych ludzi, którzy tego potrzebują. Początek może być trudny, ale wiem, że sobie poradzisz. Jesteś w końcu Astorią Greengrass. Jesteś moją siostrzyczką. Kocham Cię i jeszcze raz przepraszam.
Moim ostatnim marzeniem znajduję się w słowach pewnej piosenki.
If I die young bury me in satin
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the words of a love song❤️ lubi to the.god i 16327 użytkowników
___________________________________Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona przez autora.
CZYTASZ
HARRYSTAGRAM || Instagram || HARRY POTTER
FanfictionPrzerzucam świat uniwersum J.K. Rowling do dzisiejszych czasów, gdzie Instagram jest codziennością nie tylko mugoli takich jak my, ale także czarodziejów! Akcja IG dzieje się już po wojnie. Kto, co i z kim, to dowiecie się tam ☝️ Jest to moje pierw...