Prorok Codzienny
na Instagramie!Święta Trójca spowodowała wypadek w świecie mugoli!
Kilka minut temu doszło do wypadku samochodowego na przedmieściach Londynu. Wypadek spowodował wszystkim znany Harry Potter! Oprócz Chłopca, który przeżył PONOWNIE w samochodzie znajdowała się jego OBECNA partnerka Hermiona Granger. Zastanawiają się Państwo o co chodzi ze Świętą Trójcą. Chodzi o to, że nie był to zwykły wypadek. Harry Potter potrącił swojego DAWNEGO przyjaciela, Ronalda Weasley'a.
Tak, dobrze państwo przeczytali. Nasz Złoty Chłopiec potrącił swojego niegdyś najlepszego przyjaciela. I my wiemy dlaczego!
Otóż pan Ronald Weasley napisał na Instagramie o rzekomym romansie panny Granger z paniczem Malfoy'em. Pan Potter zdenerwowany postanowił rozmówić się z dawnym przyjacielem i go odwiedzić, lecz ten wystąpił mu na drogę i Złoty Chłopiec potrącił swojego byłego przyjaciela.
Z relacji świadków wynika, że był to celowy zamiar!„Widziałem tylko nadjeżdżający samochód, gdy nagle człowiek wszedł na ulicę, a ten samochód zamiast się zatrzymać, to przyspieszył i potrącił tego człowieka. Co to był za widok..."
„Widziałem jak do tego doszło! Ten mężczyzna wybiegł z tej kamienicy, jakby go ktoś gonił, następnie spojrzał na ulicę i zobaczył nadjeżdżającego Nissana Kaszkaja* (czyli mugolski pojazd) i wbiegł na ulicę! A kierowca auta wjechał prosto w niego! Nawet nie próbował hamować, usłyszałem pisk opon, co oczywiście oznaczało, że kierowca przyspieszył. Następnie z kamienicy wybiegł jakiś młody chłopak, który zamiast pomóc potrąconemu, pobiegł do dziewczyny, która siedziała w tym tam całym kaszkaju..."
Według nas cała sytuacja wyglądała tak: Nieświęta Trójca (Harry Potter, Hermiona Granger i Draco Malfoy,)[Draco Malfoy rozstał się z Astorią Greengrass! Przeczytaj artykuł!] zaplanowała ten cały wypadek! Jako, że Ronald Weasley odszedł od panny Granger miał z nią na pieńku, co możemy przeczytać pod postami jego partnerki, Lavender Brown. Sytuacja dla Weasley'a pogorszyła się, gdy dowiedział się o KOLEJNYM już trójkącie panny Granger z Harry'm Potter'em i Draconem Malfoy'em. Przypominamy, że była w jednym na 4. rok (ponownie był tam Harry Potter, a drugim chłopcem był Wiktor Krum, czyli bułgarski szukający). Pan Weasley postanowił ujawnić związek Nieświętej Trójcy, więc ci postanowili go uciszyć! Pan Malfoy pojechał wywabić pana Weasley'a z mieszkania, a Potter z Granger czekali w samochodzie, aby potrącić śmiertelnie (oczywiście przez przypadek) pana Ronalda. Plan został wykonany prawie w stu procentach, oprócz śmierci pana Weasley'a.
Stan zdrowia poszkodowanego jest stabilny. Przy jego łóżku szpitalnym siedzi jego partnerka Lavender, która tym razem nie pozwoli nikomu skrzywdzić jej partnera. Pan Weasley odpoczywa w spokoju i trzymamy kciuki za szybciutki powrót do zdrowia.
A przez ten czas liczymy na to, że odpowiednie służby zajmą się Harry'm Potter'em, Hermioną Granger oraz Draconem Malfoy'em! Świat czarodziejów chce sprawiedliwości!
Będziemy meldować poczynania na bieżąco!
#SprawiedliwoscDlaCzarodziejow #PreczZNieswietaTrojca #SpawiedliwoscDlaWeasleya #KoniecNieswietejTrojcy #KaraDlaNieswietejTrojcy
Pozdrawiam i życzę miłej nocy,
Rita Skeeter
❤️ lubi to lave_b i 10987 użytkowników
_____________________________________
Zobacz wszystkie komentarze: 5825lave_b trzymajcie kciuki za szyki powrót mojego Mon-Rona do domu! #SprawiedliwoscDlaCzarodziejow #PreczZNieswietaTrojca #SpawiedliwoscDlaWeasleya #KoniecNieswietejTrojcy #KaraDlaNieswietejTrojcy
ginger To co się wydarzyło było okropne... Nie możemy pozwolić, aby taka sytuacja wydarzyła się ponownie! Każdy kto napisze coś na Ig jest zarażony! #SprawiedliwoscDlaCzarodziejow #PreczZNieswietaTrojca #SpawiedliwoscDlaWeasleya #KoniecNieswietejTrojcy #KaraDlaNieswietejTrojcy
MaxToll Na stos z Nieświętą Trójcą! #SprawiedliwoscDlaCzarodziejow #PreczZNieswietaTrojca #SpawiedliwoscDlaWeasleya #KoniecNieswietejTrojcy #KaraDlaNieswietejTrojcy
OlivviA jak można tak postąpić?
KamienMilowy oooo występuję tu!
malyksiaze wstyd i hańba, takich to za jajca złapać i powiesić... WON Z TRÓJKĄTAMI! WON Z NIEŚWIĘTĄ TRÓJCĄ!!! Niech was pochłonie ogień piekielny, wy szatańskie nasienia, jesteście wybrykiem natury, jeśli żyjecie w trójkącie, do tego jeszcze 2 mężczyzn, TO JEST ZAKAZANE, NIE MOŻNA TAK! ZOBACZYCIE POCHŁONIE WAS OGIEŃ PIEKIELNY Z KTÓREGO POCHODZICIE! #SprawiedliwoscDlaCzarodziejow #PreczZNieswietaTrojca #SpawiedliwoscDlaWeasleya #KoniecNieswietejTrojcy #KaraDlaNieswietejTrojcy
Teo_Nott @malyksiaze żeby ciebie zaraz coś nie pochłonęło homofobie jeden
PercyWeasley Wstyd mi, za takie zachowanie, takich czarodziejów...
silver.prince ja jebie... serio?
pan_par wy sobie chyba jaja robicie?
Love_Good Prorok zawsze pisał bzdury, ale takich jeszcze nigdy nie widziałam!
HJG jeśli ktoś wierzy w takie brednie, to widocznie musi mieć coś pod sufitem. Oprócz tego, że ja i Harry potrąciliśmy Ronalda i był przy tym Draco nie ma ziarenka prawdy. Jak możecie wierzyć w te wszystkie brednie? Jak?
cho_chang do niedawna to Glamour byl największym czasopismem z plotkami, teraz już go nawet Prorok przegonił w pisaniu bajek
Teo_Nott szczerze? To brakuje mi słów. Serio. Nawet nie wiem jak to coś skomentować. A wstyd mi jest wyłącznie za tych, którzy wierzą w te wszystkie rzeczy i jeszcze wypisują te brednie w komentarzach...
N.Long #MuremZaPotterem
blueeyes #MuremZaPotterem
DafneG. #MuremZaPotterem
Love_Good #MuremZaPotterem
HJG #MuremZaPotterem
silver.prince #MuremZaPotterem
cho_chang #MuremZaPotterem
Kosmosboy1098 #MuremZaPotterem
Teo_Nott #MuremZaPotterem
pan_par #MuremZaPotterem
black.devil #MuremZaPotterem
ginger @black.devil co ty dajesz? Twój szwagier leży w szpitalu, a ty bronisz mojego EX?!
black.devil TAK, ŻEBYŚ WIEDZIAŁA #MuremZaPotterem
~~~~~~~~~~~~~*kaszkaj- błąd celowy, oczywiście chodziło mi o Qashqai
CZYTASZ
HARRYSTAGRAM || Instagram || HARRY POTTER
FanficPrzerzucam świat uniwersum J.K. Rowling do dzisiejszych czasów, gdzie Instagram jest codziennością nie tylko mugoli takich jak my, ale także czarodziejów! Akcja IG dzieje się już po wojnie. Kto, co i z kim, to dowiecie się tam ☝️ Jest to moje pierw...