Uyandığımda tüm yaşadıklarım bir rüya gibiydi.Rüya mıydı gerçekten , emin değildim.Saate baktığımda 7.55 olduğunu gördüm. Okula gitmeye hazırlandım hemen okul kıyafetimi giydim ve saçımı yaptım. Tam kahvaltımı yapacaktım ki servis geldi. Ben de herşeyimi alıp hemen servise bindim . Sıkıntı yoktu okulda arkadaşımla kantinde yemek yerdim bir yandan da okul dedikodularıyla ilgili konuşurduk . Ben de servise binip kafamı cama koyup uyudum . Rüyamda her şey beyazdı . Etraf sadece beyazdı . Beyazlık yavaşça beni kör ediyordu ve beynim düşüncelerle ağrıyordu.Bir anda biri bağırdı , "Evet çocuklar geldik." Bir anda uyandım bu şofördü bende çantamı alıp dışarı çıktım. Başım çok ağrıyordu . Lily bana seslendi Rowena" Lily'nin yanına gittim . " Kanka sana çok değişik bir dedikoduyu anlatacağım." "Tamam ama kantinde konuşalım." Tost aldıktan sonra Lily nin yanına oturdum.
"Kanka dün çok değişik bir rüya gördüm." dedim.
"Anlat"dedi.
"Dün rüyamda White Nightmare'i çağırdım ve geldi . Dilek ve nefret ettiğim kişiyi söyledim.Bugün serviste uyuyakaldım. Ve sadece beyazlık gördüm."
"Dilek ve nefret ettiğini söylediğin kişi kimdi?"
"Dileğim akıl okumak ve nefret ettiğimi söylediğim kişi Alexa'ydı."
O anda Lily korkmuş ve şaşırmışa benziyordu.
"Lils noldu?"
"Sana söyleyeceğim dediko Alexa ile ilgiliydi."
"Yani?"
"Rowena ,Alexa ölmüş"devam etti,
"Odasında bir melek kanadı şekli varmış."
O an gerçekten şoka uğramıştım. Yani rüya değil miydi? Ben dolaylı olarak bile olsa Alexa'yı öldürmüş müydüm?
O an ağlayarak Lils'e sarıldım. "Lils ben naptım? Kıskançlığım yüzünden birini öldürdüm."
Lils bana sarıldı.Ve dedi ki " Şş sakin ol geçecek . "O da nasıl teselli edeceğini bilmiyordu. Lils'e tuvalete gittiğimi söyledim. Tuvalet boştu. "White Nightmare ." dedim yanımda o belirdi. "Yani dün yaptıklarım hepsi gerçek mi? Nolur onu geri getir dileğim bu "
"Dileğini boşa kullandın . Unutma orada çağırmada yazıyordu ki 'ölen kişi geri getirilimez' Sanırım eksik okumuşsun ve unutma 1 dilek hakkın kaldı."
"O zaman dileğim ailesinin ve arkadaşlarının acısını azalt."
"Dileğin kabul oldu , o zaman görüşürüz arkadaşım." O ortadan kayboldu . Lils beni kapıdan izliyordu . "Ben, geç kaldın diye merak ettim.O gerçekten bahsettikleri kadar 'beyaz' mış." Lils le konuşsak bile kafam gerçekten doluydu . Eve döndüm gerçekten başım doluydu . O yüzden ödevlerimi yapmadan yattım. Rüyamda gene o beyazlık , o ağrı ve yavaşca kör olma... Uyandığımda geceydi. Su içmek için mutfağa gitti. Işığı açmadım. Suyumu içerken penceremden tıktıklama geldi . Zayıf sokak ışığıyla camda gözüküyordu . O orada duruyordu , elinde balta ile. Ama bu nasıl olabilirdi? O ölmüştü. Alexa camımı balta ile kırdı . "İntikam soğuk yenen bir yemektir Rowena "dedi .
"Sen ölmüştün " dedim sesim
titreyerek"Bu imkansız."
"Öyle olmalıydı yada öyle olmasını isterdin . Ama o beni öldürdü , ve yeteneğimin farkına vararak beni yardımcısı yaptı . Sen beni kıskançlığımdan öldürttün fakat bende intikamımı alacağım . Senin yüzünden normal ve güzel hayatımdan oldum . Fakat şimdi senin sıran. " benim kalbime bıçak sokmasıyla yavaşca ölürken arkasında White Nightmare gülümsüyordu...3.ağızdan
Polis ,bir kızın evinden çığlık geldiğinin ihbar edilmesiyle gelmişti . Anlaşılan o ki kız kendini bıçak saplayarak öldürmüştü , tek bilinen ise kızın mutfağında bir melek kanadı olmasıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Nightmare
FantasyBir şeyler kazanırken bir şeyler kaybettiniz mi? Muhtemelen kaybetmişsinizdir. Eğer kaybetmediyseniz gerçekten bir şey kazanmamışsınızdır. Çünkü insan bir şey kazanırken bir şey kaybeder. Bir kız ve herşey için kendini feda ederek, herşeyi elde etme...