Ezra'dan
Kahvaltıdan sonra Nightmare okula gideceğini söyleyip gitmişti. Babamın ruhunu kullanarak babam gibi okul değiştirticekti. Nightmare geldiğinde hemen ona sordum. "Beni hangi okula kaydettirdin Nightmare? " "Seni en güzel okula bide özel bir okula kaydettirdim ve yakında yeni ve büyük bir eve çıkmayı düşünüyorum. Biliyorsun yeni kişiler gelirse bu ev biraz küçük kalacak. " "Teşekkürler ve Haklısın. " "Bu ev her zaman senin olucak. Asla sattırmam. " "Peki parayı nereden bulacağız? " sırıtarak "banka kartını gösterip içinde milyonlarca para var merak etme" dedi. "Yani zenginsin. " "Eh öyle de denilebilir. " sonra "Seni eğitmem gerek ama seni burada eğitemem. Gel seni götüreceğim. Kolumu tut. " dedi ve tuttum. Pencereden uçuyorduk. Şok vericiydi. Ve sanırım görünmezdik. Arka sokakların birinde durduk. Beni yere bıraktı hafifçe. "Burada çalışabiliriz. Burada kamera yok ve kimse bizi rahatsız edemez. Ederlerse ne yapacağımı biliyorsun. " Bana birkaç dövüş taktiği öğretmeye başladı. Benim en iyisi olmam lazımmış . Çalıştırdıktan sonra yorulmuştum. "Hadi gidiyoruz bu kadar yeter. Hem kim bilir beni biri çağırabilir. " diyip tekrar beni götürdü eve. "Sezilerim kuvvetlidir. Beni çağırıyor biri bakalım birini kazanabilecek miyiz? Yoksa sadece iki kişinin yaşam enerjisini mi kullanacağım? Görüşürüz Ezra" diyip görünmez olup uçmaya başladı. Sanırım bugün eğitimi kısatutmak zorundakalmıştı. Ama çok eğlenceliydi. Bu gerçek dövüşü öğrendikten sonra gerçek bir dövüş yapmak istiyordum bir insanla. Nightmare bana bir lutüf olan seçim sunmuştu. Bende kabul etmiştim. Ben kendimi iğrenç bir hayattan kurtarıp güzel bir hayata yolculuk etmiştim. Birazdan dersim olacaktı. İlk defa zengin bir okula gidiyordum. O yüzden hazırlandım. Ve herşeyim hazır olduğuna emin olduktan sonra çantamı alıp çıktım. Night bana yeterli parayı bırakıp taksiye binmemi istemişti. Ben de onun dediğine uydum. Ve öyle yaptım.
Kulaklığımı takıp şarkı açtım.
Medyadaki şarkıyı açın.
Taksiciye gideceğim okulu söyleyip cama bakmaya başladım. Etraf güzeldi. Taksici geldiğimizi söylediğinde parayı verdim. Ve çıktım. Soğuk bir bakış alarak okula baktım. Çok güzeldi. Müdürün odasının yerini sormadım. Çünkü okul planından bakıp yoluma kayboldum. Ve odaya girdim. "Efendim ben okula yeni geldim. Adım Ezra Lewis. Acaba sınıfımı ve dolabımı söyleyebilir misiniz? " dedim. Müdür hemen karşılık verdi. "10 A dolap numaran 128 .Kitaplarını şuradan al" dedi. Ve aldım "Bide ders programını sınıf başkanı söyler. " dedi. Bende sınıfı bulup girmeden önce sınıfın kapısının hemen yanlarında dolap vardı. Dolabımı bulduktan sonra hemen içine kitabımı koydum. Ve sınıfa girdim.
Uzun zamandır bölüm atmıyordum. Umarım anlayışla karşılarsınız. Aslında aklımda hep bölüm yazıp atmak vardı ama affedin üşengeçliğim uzun süre boyunca üzerimde oldu. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Beğeni atmayı yorum yapmayı unutmayın canlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Nightmare
FantasyBir şeyler kazanırken bir şeyler kaybettiniz mi? Muhtemelen kaybetmişsinizdir. Eğer kaybetmediyseniz gerçekten bir şey kazanmamışsınızdır. Çünkü insan bir şey kazanırken bir şey kaybeder. Bir kız ve herşey için kendini feda ederek, herşeyi elde etme...