Çağırılan yere gittim.
"Selam ben White Nightmare, dileğini ve öldürmek istediğin kişinim adını söyle. "
"Selam benim adım Ezra Lewis, öldürmek istediğim kişi babam, kendisi alkolik ve herkese zarar veriyor. Senden dileğim ise beni yardımcınız yapar mısın? Lütfen. "
"Neden böyle birşey istiyorsun. "
"Okulda eziliyorum, annem babam yüzünden öldü, hayatım hiç iyi değil. Bu lanet hayattan ölerek intihar ederek değil yeni bir hayata geçerek kurtulmak istiyorum."
"Biliyor musun? Senle ben biraz benziyoruz. Ama seni yardımcım yaparım. Fakat gerçekten istiyor musun? "
"Evet, istiyorum. "(Çocuk bu, 14 15 yaşında)
"Kolunu aç ve Yatağa geç, çünkü bayılacaksın fazla güçten. "
Tereddüt etmeden istediğimi yaptı dokundum ve yardımcım olup kolunda melek işareti çıktığını düşündüm. Olmuştu.
Çocuğa baktığımda çoktan bayılmıştı. Evde kimse yoktu ve bende bugün burada kalmaya karar verdim. Görünmez olup ilk önce babası uyurken onu öldürdüm ve bedeninden yaşam enerjisini aldım. "Bu Ezra ve benim için çok işe yarar. "
Dedim ve görünmez olmadan koltuğun birine geçip uyudum.
Ezra'dan
Sabah uyandığımda dün yaşanan herşey rüya gibiydi ve o yoktu.. Rüya mıydı? Kolumu açtım ve o işaret orada duruyordu. Hemen etrafı araştırdım. Mutfaktan ses geliyordu oraya gittim. O oradaydı. Ve kahvaltı hazırlıyordu.
"Selam Ezra, bende şimdi yardımcım ve bana yemek hazırlıyordum. "
"Çok teşekkürler Nightmare. "
"Önemli değil Ezra. Bu arada istediğin gibi babanı öldürdüm. Burada rahat yaşayabiliriz. Burayı biraz düzenlersek iyi olur. Ve babanın yaşam enerjisini kullanıp sana ve bana baya güç kazanabiliriz. "
"Ve babamın bu evi bana bıraktığı yalanını söyleyebilirim hatta babamın kaçtığını söylerim. Zaten inanırlar. "
"Babanın ruhunu kullanıp seni başka okula aldıracağım. Ah Ezra keşke benim okulum olsa gelecekte yardımcılarım çoğalabilir. O saçma okullara gidip saçma bir eğitim almanızı istemem. Bu arada unutma sen benim baş yardımcımsın. Yani seni eğitmem lazım biraz. Ben yokken sen onların başısın. "
"Teşekkürler Nightmare sen benim gerçekten ilk arkadaşım yani efendimsin. "
"Bana efendi demene gerek yok. Ben senin bundan sonra en yakınınım unutma. Ve hemen kahvaltını et çünkü daha eğitim ve güç verme var. "
Hızlıca yemeğimi yedim. Sanırım artık normal bir hayatım olmayacak. Fakat seçimlerimin olduğu hayat normal bir hayattan iyidir
Ezra'yı sevdiğiniz mi?
Bu arada Ezra'nın anlamı:Yardım
Sizinde anladığınız kadarıyla ismi gerçekten biraz kişiliği ve yaşayacağı hayatı etkiliyor.
Ezra'yı Nightmare'in ilk proxysi gibi düşünün.
Not : Nightmare'in yardımcıları Angel/Night diye 2 e ayrılmaktadır. Bunlarda kendi içinde ayrılmaktadır. Bunlarda ilgili bir kitap yazmayı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Nightmare
FantasíaBir şeyler kazanırken bir şeyler kaybettiniz mi? Muhtemelen kaybetmişsinizdir. Eğer kaybetmediyseniz gerçekten bir şey kazanmamışsınızdır. Çünkü insan bir şey kazanırken bir şey kaybeder. Bir kız ve herşey için kendini feda ederek, herşeyi elde etme...