Selamlar canlar, uzun zamandır hikayeye yeni bölüm bekleyemedim, affedin ve şimdiden fazla birşey yazmadan 24 okunma olmuş hepinize teşekkürler.
Kitabın başlangıcında bir not yazıyordu.
"White(annesi bir white) ailesinin yadigarıdır. Ve bu soy dışında olan bir kimse bu kitabı kullanamaz. Bu kitabı geçmiş nesilden gelecek nesile aktarmak sözüyle okumaya devam et. Bu kitapta hayal ettiğindeb daha fazla şey var
~Burada yaptığın herşeyin bir bedeli var... "
Kitap ilgimi çekmeye başlamıştı . Gizemli bedeller mi? Gerçekten mi? Şaka kitabı mıydı acaba? Babam bana bir şaka mı hazırlamıştı? Ama babam şaka yapmazdı. Kitapta en çok ilgilimi çeken büyüler:
"İnsanların ruhunu /yaşam enerjisini alma:
Onlara bir dilek hakkı verip istediğinin ruhunu veya yaşam enerjisini alabilirsin
Bedel: ruhunun dengesizliği
Görünüşünü değiştirme:
Kanatlar ve sıradan görünüşünün olmaması(büyü bedeli olanlar değişmez):
Bedel:Gözünün bir tanesinin kör olup beyaz olması"
Gerçekten bunlara sahip olmak isterdim. Sadece ruhunda bir dengesizlik olması
Rastgele bir tanesi gerçek mi merak ediyordum. Görünmezliği denemek istedim bedeli sadece saçının renginin değişmesi, nasıl yapılacağını anlamadım ama kitabı karıştırdım. arkada nasıl yapılacaklrı yazan bir yer vardı. Baktığımda sadece görünmez olmak isteyip onu hayal ettikten sonra yapmak istediğinin karşılığında bedelini vereceğim diye 3 kere söylüyorsun. Büyüyü yaptığımda aynanın karşısına geçtim ve gerçekten görünmüyordum. Saçımın rengini merak ediyordum. Görünmezliğin geçtiğini düşündüm. Gözüm kapalıydı. Ve heyecanlıydım. Açtığımda şaşırdım. Saçlarım... beyazdı. Güzel duruyordu. Gerçekten güzel. Babama ve diğerlerine kalıcı boya yaptığımı söylerdim. Aslında görünmez olmak iyiydi , ne yaparsan yap kimse kimin yaptığını bilmezdi belki de korkarlardı. Babam zaten pek uğramazdı, beni de hiç önemsemezdi. Gözümden bir gözyaşı damladı. Ağlayamazdım çünkü beni annem görüyordu. Annemi üzmek istemezdim. Kalktım ve yüzümü yıkadım. Hemen ders çalışmaya başladım. 3 saat ders çalıştıktan sonra havanın karardığını farkettim. Kışa girmiştik ve bu çok güzeldi. Daha sonra canım sıkıldığı için bir film izledim. Sonra biraz sosyal medyada dolaştım. Ve yeni saçlarımla bir selfie çektikten sonra 'yeni saçlarımla ben' diye paylaştım. Saatin on otuz sekiz olduğunu farkettim, ödevlerimi çantama koyup yatağa yattım. Gözlerimi kapattım ve uyuyakaldım.
Selamlar çok fazla yazmadım ama hikayenin anahatlarını ve önemli ayrıntılarını bilseniz yeter diye düşünüyorum. Kafanıza takılan birşey varsa yorumlarda yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Nightmare
FantasyBir şeyler kazanırken bir şeyler kaybettiniz mi? Muhtemelen kaybetmişsinizdir. Eğer kaybetmediyseniz gerçekten bir şey kazanmamışsınızdır. Çünkü insan bir şey kazanırken bir şey kaybeder. Bir kız ve herşey için kendini feda ederek, herşeyi elde etme...