"Acıyor.. üfle.. üff üff.."
"Ne tatlı canın varmış Jimin, alt tarafı tentürdiyot. Bu kadar acıyamaz."
Bakışlarım gözlerinde keskinleştiğinde, sırıtmış ve üflemeye başlamıştı.
Yanıyordu yahu, ne yalan söyleyeceğim?Gelen acıyla yatağımda geri geri giderken, boşta olan eliyle beni tutmuş ve çöktüğü yerden kalkarak yanıma oturmuştu.
"Kaçma güzelim, kesmeyeceğim seni."
Elimi elinin arasından çekerek üflemeye başladım. Beni kendi halime bıraksa daha hayırlı olacaktı.
Suratımı acıyla ekşittim.
"Sen yanlış birşey falan mı sürdün acaba? Çünkü çok yanıyor.."
"Hayır, zaten iyileştirdiği için yanıyor. Getir elini, bu sefer acımayacak."
Dudaklarımı büzerek bir eliyle pamukla bekleyen Taehyung'un diğer eline elimi koydum ve yakınlaştım.
"Aferin."
Hafifçe gülümseyip işine devam ettiğinde, artık yanmadığını fark etmemle gereksiz bir şekilde mutlu oldum.
"Ne oldu?"
"Yanmıyor~"
Kahkahası kulaklarımı şenlendirirken, o son olarak bandı yapıştırmış ve eşyaları kaldırmaya başlamıştı.
Yatağıma kendimi sırt üstü atarak tavanı izlemeye başladım.
"Hadi o zaman afiyet olsun bize."
Sesle birlikte bakışlarımı Taehyung'a doğru çevirdim.
"Anlamadım?"
"Ceza yedik o kadar, hazmedemedin mi yoksa?"
O da benim gibi kendi yatağına düştüğünde, dirseğimi yatağa yaslayarak kafamı elimin içine yasladım.
"O da vardı değil mi?" Yastığı alarak tavanı izleyen Taehyung'un suratına attım. "Hepsi senin yüzünden!"
"Ah! Ben ne yaptım ya?"
Gözlerimi devirerek ellerimi yumruk yaptım.
"Benim yüzümden mi?"
"Yoo."
Oflayarak diğer yastığımı da ona attığımda, hâlâ sırıtıyordu utanmaz.
"Kim yaptı o zaman? Cinler gelip yapmadı ya?"
"Hmm.. olabi-"
"Yastık yok mu yastık?!"
Etrafa bakarak kurduğum cümleyle, Taehyung koca bir kahkaha atmıştı.
Ellerimi belime koyarak tek kaşımı kaldırdım.
"Çok mu hoşuna gitti? Farkındaysan cezalıyız. Geziyi keyiflice çıkaramayacağımızdan bahsediyorum şurada. Ama sen hâlâ aşırı mutlusun!"
Yakınarak konuştuğumda, yatağına sırt üstü uzanarak ellerini kafasının altına almıştı.
"Ben seni tekrar getiririm bebeğim."
Acıklı suratım yavaş yavaş yumuşayacağı sırada, kendime gelerek yerdeki yastığımı alarak suratına vurdum.
"Getirirmiş. Peh! İstemiyorum getirmeni falan anladın mı? Şimdi sus ve uyu.. Hayır acaba vücudumun bir yerlerinde ceza çeker falan mı var anlamıyorum ki.. Nerede bela orada ben."
Arkamı dönerek söylendiğimde, yavşak cümlelerini içimde tekrar ederek sırıtmaya başladım.
Ama çok geçmeden boğazımı temizleyerek yatağıma girmiştim."Demek sırıtıyorsun.. Hoşuna gideceğini biliyordum, minik civcivim."
Hızla arkamı dönerek kaşlarımı çattım.
"Ne sırıtmasından bahsediyorsun? Hiçte bile. Sanırım yaşlanıyorsun Taehyung-ah. Gözlerin gitmiş."
Yarım ağız sırıtarak göz kırptığında, kaşlarımı çatarak suratına bakındım.
Neden durup dururken gülüyor ki?
"Arkan dönükken bile güldüğünü anlayabiliyorum. Elmacıkların sağolsun, o kadar dolgunlar ki.."
İşaret parmağıyla kendi yanaklarını göstererek işaret ettiğinde yanlızca yutkunmakla yetinmiştim.
🐯💛🐥
Yanlızca bir geçiş bölümüydü..
Diğer bölümde telafi edeceğimden emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends | vmin
Teen Fiction》Taehyung ile arkadaşlığımız giderek değişik bir hal almaya başlıyordu. ▪♡ '010320