25|Holiday Entertainment

2K 214 108
                                    

10k! 💃🏻👠

TEŞEKKÜRLER!

🐯💛🐥

"1.."

"Çok heyecanlı.. 2.."

"Bağırma aptal! Ve.. 3!"

Suratıma gelen suyla hızla yatakta doğruldum. Bu ne lan?!

"Eun Woo sen Jimin'e yap, ben hâlâ uyuyan deveye yapacağım!"

"Tamam!"

Ağzım.. yüzüm.. pijamalarım hep su olmuştu. Bu iki aptal cidden hiçbir zaman akıllanmayacaklardı sanırım.

"DURUN LANET OLASI HERİFLER!"

Ellerimle su tabancasının ucunu tutmak amacıyla uzanırken, onlar iyice uzaklaşıyor ve püskürtüyorlardı.

"Jimin suyu kapat.."

Taehyung yatakta diğer tarafa dönüp mırıldandığında, göz devirdim. Hâlâ uyuyor domuz ya!

Yatakta bir hıcımla kalkıp iki şerefsizi yakalamak için hareketlendiğimde, açık kapıdan kendilerini koridora atmışlardı.
Adımlarımı yavaşlatıp kapıyı hızla kapattığım sırada, Taehyung'un yatakta oturduğunu gördüm.

"Jimin rüyamda su vanasını açık unutmuştuk."

Göz devirerek ona doğru ilerlediğimde hâlâ gözlerinin kapalı olduğunu gördüm.

"Taehyung saçmalama ne rüyası, gerçekti o! Şu halimize bak!"

Baygın bakışları beni bulduğunda, birkaç saniye durmuş ardından ise gözleri kocaman olmuştu.

"Oh.. Sexy.."

Ağzı açık bana bakarken, bende üstümü inceledim. Islak olduğu için tshirtüm vücuduma yapışmıştı ve içim gözüküyordu.

Yatakta emekleyerek bana doğru gelirken, göz devirdim.
Her şeyi fırsata çevirme gibi bir lüxü vardı sanırım.

Tshirtümden tutup kendine doğru çekmeye çalışırken geriye gittim.

"Yürü git lan. Azgın hayvan! Duşa giriyorum şimdi sonra kahvaltıya inelim çünkü çok acıktım. Bana iyi bakmalısın Taehyungie~~!"

Son cümlemi şirince söylediğimde ağlar bir ifadeyle kendini yatağa sırt üstü atmıştı.

Ben de gülerek banyoya atmıştım kendimi.

~

Aynada kendime bakarak saçlarımı havluya kurularken, bornozumun ipini genişleterek boxerımı giydim. Ardından ise bakım malzemelerimin olduğu çantadan nemlendiricimi alarak yüzüme hafifçe uyguladım.

Saçlarımı kurutmak istemiyordum çünkü zaten kahvaltıdan sonra havuza gidecektik ve boşuna yıpranmış olacaktı. Kurutma makinelerini oldum olası sevmemişimdir.

Banyodan çıktığımda, Taehyung üstünü giyinmiş, yatakta yüz üstü yatarak telefonuyla oyun oynuyordu.

"Ne yapıyorsun bakalım?"

Yanına doğru zıpladığımda, çok gergin olduğunu fark ettim. Gözleri ateş saçıyordu.

"Jimin uzak dur düşmanlar ebemizi sikiyor zaten.."

Dediği şeyle gülerek ekrana baktım. Taehyung'ların takım 5, düşman olan takım ise 12 kişi kalmıştı.

"Bu savaş bitmiş bile neyi zorluyorsunuz?"

Ekrana âdeta kıracakmış gibi parmakları ile baskı uygularken, beni duymuyordu bile. Ya da duymamazlıktan geliyordu.
Göz devirerek yanından kalktım. Oyun manyağı işte ne olacak.
Hem belki biraz ilgi gösterseydi bir şeyler olabilirdi yani..

Friends | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin