Bir haftalık tatilimiz sonlanmış, evlerimize dönebilmiştik. Taehyung ile rüya gibi olan günlerimizden istemesek de uyanmıştık. Ve yine ayrı yerlere düşmüştük. O, evraklar için döndüğümüz an hızla arabasıyla havaalanına gitmişti. Ben onsuz bu süreçte ne yapacaktım? Çok alışmıştım ona ve yokluğu aşırı hissedilecekti.
Ayrılmayı sevmiyordum.
Çünkü çok çabuk alışıyordum ve bitmesi beni çok sinirlendiriyordu. Eve geleli henüz 2 saat olmamışken özlemiştim onu."Jimin, iyi misin?"
Jungkook kapıyı tıklatarak sorduğunda, oflayarak mırıldandım.
"Evet.."
"Anladım.. O zaman kalk siktir git aşağıya bavulları almamıza yardım et. Hamal mı var lan karşında, götüm patladı iki saattir."
Pandufu kafama atarak söylenmeye başladığında, aynı şekilde plastik çiçeğimi üstüne fırlatmıştım.
"Jungkook kaybol bak sikerim seni çocuk!"
Ellerini beline koyarak göz ucuyla baktı.
"Depresyona mı girdin oğlum ya ne bu haller? Hayır ne oldu yani Japonya'ya gittiyse, ömürlük mü gitti? Sende varya aşırı boş bir adamsın.."
Yataktan kalkacağım sırada hızla odadan çıktığında, sırtımı yatak başlığına yasladım. Her istediğimde anında yanıma gelecek bir sevgilim yoktu. Yemeğimizi karşı karşıya yiyebilecek de.. Ya da mızmızlanmalarıma karşı o içimi titreten öpücüğü de yoktu..
Hepsi gitmişti bir süreliğine.Ben şimdi ne yapacaktım?
Artık yanıma anında gelmesi için şirinlik yapmam bir işe yaramayaca-
Gerçi.. benim sevgilimde o potansiyel vardı.
"İstediğin öpücük olsun, dünyanın öbür ucundan seni öpmek için gelebilirim.."
Taehyung'un sesi kulaklarımda yankılandığında gülmüştüm. O gün bunu söylerken ciddi miydi bilmiyorum ama ben o kabiliyeti görüyordum onda. İmkansız yokmuş gibi hissettiriyordu.
O.. farklıydı.
Dünya'nın en değerli varlığıymışım gibi davranıyordu. Bu ister istemez şımartsa da, sevgilimin Kim Taehyung olduğu aklıma geliyordu. Asıl değerli olan kişi oydu. Kalabalık ortamlarda altın gibi parlama özelliğine sahipti. İnsanın içini ısıtacak kalbi, naif bir yapısı vardı. Bazen yanlızca bana karşı kibar davrandığını düşünüyordum. Çünkü çok çabuk sinirleniyordu.
Cidden bu süreç hiç bitmeyecekmiş gibiydi..
🐯💛🐥
Gudbay Taehyung🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends | vmin
Teen Fiction》Taehyung ile arkadaşlığımız giderek değişik bir hal almaya başlıyordu. ▪♡ '010320