"Notlarına bakayım."
Taehyung bana yaklaşmaya başlarken defterimi göğsüme yapıştırdım.
"Olmaz."
"Şu yandan bakayım ya ne ol-"
"Olmaz."
"Vers-"
"Tıch."
Ses gelmediğinde arkama bakacağım sırada, kafamın yanındaki kafayla yerimde sıçramıştım.
"Ya! Taehyung lütfen verir misin? 10 satır şey yazdın 3 saatlik gezide, benden alacaksın notları değil mi? Verir misin lütfen?"
"1 dakika.."
Telefonunu çıkarıp çekmeye başladığında, defterimi almak adına üstüne zıpladım.
Ama o beni havada kapmış ve tek koluyla gövdemi sırtına yaslamış, tepe taklak etmişti."Düşeceğim! Taehyung! Taehyung kaldırıma çarptırıp beynimin pekmezini akıtacaksın şerefsiz! Ya sen ne pezevenk çıktın ulan! Bırak beni! Al notun da senin olsun her şeyin, bırak beni!"
O derin kahkası kulaklarımı bulduğunda kaşlarımı çatarak indirmesini bekledim.
"Peki.."
Beni hızla yere indirerek dengemin bozulmasını sağlamış ve belimden kendine çekerek yanında yürütmeye başlamıştı.
Hâlâ sırıtıyor aptal!"Bırak beni ya cidden küstüm sana şuan. Bu yaptığın resmen hırsızlık."
"Hmmm.. hırsızlık? Ama izin verdin, bence hırsızlık olarak sayılmaz. Öyle değil mi?"
İyice bana yaklaşarak kurduğu cümlelerle göğsünden ittirerek koynundaki defterimi bir çırpıda aldım.
"Hıı aynen, tepe taklak et sonra zorla al. Özön vördön, bok verdim. Sen aldın."
Defterimi tshirtümden içeri sokarak önden yürümeye başladım, arkadaki böğüren dangalağı umursamamaya çalışarak.
"Oradan da alırım kii."
~
"Resmen benim sayemde yırttın, seni köpek seni."
"Teşekkür ederim Jimin abi~"
İğrenerek suratına baktım. O da söylediği şeyi sonradan anlamış gibi iğrenerek kusar gibi yaptı.
"Hiç yakışmadı sana 'abi' sıfatı."
"Aynı fikirde olmak güzel."
Dolabımdan blue jeans ve beyaz tshirtümü alarak banyoya ilerledim. Komple arkadaşlarla otelin bar kısmına gidecektik ve saat çoktan geç olmaya başlamıştı.
10'da gidecektik normalde ancak Taehyung cezamızı hemen teslim etmenin daha iyi olabileceğini söyleyerek Bayan Joe'nun yanına sürüklemiş ve saati geciktirmişti.Bu yaptığı aslında mantıklıydı çünkü o manyak karı eğer bizi barda yakalarsa 'cezanızı unutup eğlenmeniz çok hoş, alın size bir ceza daha, böylece unutmanız daha da zorlaşır' diyerek ödev kitleme olasılığı yüksek bir insan olduğundan Taehyung'u suçlayamıyordum.
Banyodan çıktığımda Taehyung giyinmişti. -Siyah salaş eşofman ve kırmızı düz tshirt-
Bir insana her şey bu denli yakışabilir miydi? Hayır. Bir Taehyung'a her şey bu denli yakışabilirdi.
Gözlerimi üstünden çekerek parfümümü sıktım.
Taehyung da o sırada zaten uzun ve dalgalı saçlarını biraz daha dağıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends | vmin
Teen Fiction》Taehyung ile arkadaşlığımız giderek değişik bir hal almaya başlıyordu. ▪♡ '010320