Nigdy nie dodaję bohaterów. Sama nie wiem dlaczego, ale tutaj postanowiłam to zmienić.. Jeżeli pojawi się jeszcze jakakolwiek postać, to pod końcem rozdziału pojawi się jej zdjęcie i krótki opis.
Bruno Casali - Głowa Rodziny Casali. Każdy go zna, bo jest jednym z najważniejszych ludzi. Ma kilka kasyn, parę hoteli, firmę budowlaną, wypożyczalnię samochodów oraz stadninę koni w której jego córka spędza dużo czasu, jest z Nią mocno związany.
Carmen Henderson Casali - Żona Bruna. Uwielbia dobrze wyglądać, stara się dopasować stylizację do danej sytuacji. Bardzo kocha swojego syna Logana, oraz córkę Bruna Rose. Rozwiodła się z mężem, bo ją zdradzał i związała się z Brunem. Posiada swój butik, salon kosmetyczny i prowadzi jeden z hoteli Bruna.
Logan Henderson - Syn Carmen. Jest dzieckiem z jej pierwszego małżeństwa, interesuje się muzyką i aktorstwem. Wybrał inną drogę, niż mówiła mu matka. Często ma inne zdanie co nie podoba się Ojcu i siostrze. Matka zawsze go wspiera. Ma wspaniałych przyjaciół z którymi tworzy zespół Big Time Rush.
Sophia Rose Casali - Córka Bruna, jej Matka zginęła w wypadku. Jest energiczna, uwielbia tatuaże. Ma twardy charakter który odziedziczyła po Ojcu ale także ćwiczyła karate i mieszane sztuki walki.. Z czego ma kilka pucharów i medali. Rose nie odpuszcza wyznaczonego sobie celu. Zna wiele sekretów Rodziny, dzięki którym ma pewną pozycję w Rodzinie.
Jordan Jordy Dixon - Jest bliskim kolegą Logana, razem chodzą na zajęcia aktorskie. Jordy jest chłopakiem który zbiera dużo informacji.. Które przydają mu się w każdej sytuacji. Przez przypadek poznaję się z siostrą Logana i zaczyna mu się podobać.
Ta.. Dam! Nowi bohaterowie jak się pojawią, będą dodawani pod rozdziałem. Życzę miłej lektury!
CZYTASZ
Córka Mafii.
ActionRodzina Casali - najbardziej rozpoznawalna Mafia w USA. Sieją postrach w wielu stanach, im najbardziej spodobała się Kalifornia.. W większości stanów, mają swoich ludzi. Ale Szef jest tylko jeden.