״אתה לבוש?״ ג׳ימין, שותפו של הברונטי שאל אותו ברגע שנכנס אל החדר לראות אם הוסוק אכן התעורר. הוא הכין את השותפים שלו ליום הזה במשך כל סוף השבוע, והכריח את כולם לקום בשעה מוקדמת בכדי שידוואו שהוא ער ולא יאחר ליום הראשון שלו עם המורה החדש. ״כן, אני ער כבר מלפני שעה.״ הוסוק זרק לאוויר, מה שגרם לג׳ימין לפעור את פיו בכעס ולהתהלך אחרי הבוגר ממנו לכל אורך המסדרון, עד שהגיעו אל המטבח. ״אתה יודע שיש לי יום חופש היום למה לא ביטלת את השעון המעורר שלי אם קמת?!״ הוא גער בו, והוסוק רק גלגל את עיניו ומילא את בקבוק המים הכסוף שברשותו, מכניס אותו עמוק לתיק. ״העולם שייך לאנשים שקמים מוקדם, לא ככה ג׳ימין?״ הוא אמר, מלטף את ראשו של הנמוך מבניהם ולוקח בידו את המפתחות איתם הוא צריך לנעול את הדלת. ״השעה 12 בבוקר. עבדתי אתמול עד ארבע!״ ג׳ימין נזף בו בעוד הוסוק יצא מין דלת הבית ונופף לו לשלום.בעוד הוא שם בתוך אוזניו את זוג האוזניות היקרות שלו, הוא צעד אל עבר תחנת האוטובוס שהייתה ממש אל מעבר הכביש. הוסוק יכל להרגיש את ההתרגשות בוערת בביטנו, היה בזה משהו מהנה שהוא הולך להכיר מורה חדש, מורה שהוא בהחלט הצליח להכיר עוד לפני שראה אותו בכלל בשיעור הראשון.
לפי מה שמצא באינטרנט, מין יונגי גדול ממנו אך ורק בשנה, ולמד לקעקע על עצמו בעזרת מכשירים זולים שקנה ממוכרי רחוב בתקופה בה הוא הגיע לסיאול ללא הרבה כסף. המון אנשים לוקחים אותו כמודל לחיקוי מאחר והדרך שלו הצליחה להרשים המונים ולתת תקווה לבני נוער שאולי פחות מצליחים ללמוד במסגרות הרגילות ולהוציא ציונים שיאפשרו להם להשיג הרבה כסף בעתיד בעבודות מפוארות ונחשבות. הוסוק עבר על המוני סירטונים של מין יונגי מקעקע, מין יונגי מצייר את סקיצות הקעקועים, ומין יונגי מדבר על העבודה שלו או בעיקר... מתחמק מדיבור על החיים האישיים שלו. לפי מה שאפשר לראות, הוא היה איש מאוד שקט ומופנם. מספר הרעיונות איתו קטן מאד למרות שמגזינים רבים רצו לראיין אותו ולשמוע עליו. לפי מה שקרא, רק בזמן האחרון הוא הסכים להצטלם לשער המגזין הראשון שלו- אחרי בקשות רבות שהגיעו אליו. הוא לא מוגדר כאיש מפורסם, אך הוא בהחלט אחד הגדולים כאשר זה מגיע לקהילת המקעקעים, ואוהבי הקעקועים.
הייתה בו התרגשות כל כך גדולה כאשר עלה לאוטובוס ורק חשב על מה יקרה כאשר יסיים את הנסיעה בת שלושים הדקות ויכנס למבנה הקורס בו הוא לומד כל השבוע. אין ספק שהוא לגמרי הקדים בשעה בה הוא יצא מהבית, אבל הוא רוצה להספיק לאכול את ארוחת הבוקר האהובה עליו ולהשלים פערים עם אחד החברים שהכיר בלימודים. הקורס יחל רק בשעה שלוש בצהריים, וימשך עד שעות הערב אך משהו בהוסוק רצה לצאת החוצה מוקדם יותר ממה שהוא אמור לצאת; מה שלא קורה בדרך כלל.
הוא באמת הספיק כל דבר אפשרי לפני שהלך יחד עם חברו אל ביניין הקורס, אפילו הספיק לקנות כובע חדש לאוסף הגדול והאהוב שלו. משהו בו בער, ביטנו התמלאה בהתרגשות והיא לא נבאה בעקבות העובדה שבעוד שלושה חודשים מהיום הוא יהפוך רשמית למקעקע מוסמך. ההתרגשות הזו נבאה מהעובדה שהוא הולך לפגוש את האיש שחקר אליו כל השבת. לא היה אפשר לראות את זה עליו, ושחברו שאל מה הוא מרגיש, הוא דאג לעדכן אותו ששום דבר לא השתנה מסוף השבוע בו הוסוק הפגין אי אכפתיות לגבי מין יונגי.
YOU ARE READING
𝔅*𝔱𝔠𝔥 | 𝔜𝔬𝔬𝔫𝔰𝔢𝔬𝔨
Fanfiction״למה אתה חייב להיות ככה?״ ״זה הקטע שלי,״ קורס המקעקעים שהיה נראה כמו נצח, קיבל תפנית בעלילה כאשר המקעקע המפורסם ביותר בקוריאה נפל ללמד את קבוצתו של הוסוק. טופ! יונגי בוטום! הוסוק מכיל סמאט קללות דיבור מלוכלך קינקים הסיפור שייך לי ואין להעתיק אותו א...