nine

230 19 0
                                    

הוסוק הביט ישירות על המורה שלו; אותו אחד אשר היא נישק לילה לפני, אותו אחד איתו ישן, ואותו אחד איתו עשה את אחד הדברים הכי אינטימיים שאפשר לעשות עם אדם מסויים. עיניו השחורות שידרו ריקנות, כזו שהוסוק לא ידע לקרוא או להבין, אך אין ספק שהוא לא התייאש לא משנה מה- מכתיב לעצמו כי הוא יבין בדיוק למה יונגי מתנהג ככה, ולמה הוא כתב לו אתמול בלילה, אחרי היום המדהים שהיה לכם יחד, כי הם אינם יכולים להתראות יותר כמו שהם רגילים. זה היה הפחד שפתח את הטלפון והקליד את אותה ההודעה המצערת לאחר שלא כל כך חשב כי דבר כזה יפול עליו אחרי ערב בילוי מדהים. הוא לא חשב שהאדם שביקש ממנו, ורצה כל כך כי יקעקע אותו; פשוט יפנה אליו את הגב ולא ירצה שום קשר מחוץ ללימודי הקורס איתו. זה קרע את הוסוק, הוא לא יכול לשקר. חלק בו רצה להאמין שאין לו רגשות כלפי הבלונדיני שכרגע מתהלך בכיתה ועוזר לתלמידים עם המשימה שנתן, אך החלק השני שבגופו שידר לו כל סימן אפשרי שזה אכן שם- הרגשות שלו אכן נכונות. הן לא היו משהו חזק מדי, אך אין ספק כי כמה לילות עם יונגי, וערב אחד של בילוי כמו שצריך בין שני אנשים שאינם רק יזיזים; גרמו לו להבין שאין ספק כי הבוגר ממנו הוא בהחלט ההגדרה לטעם שלו, ולסוג הבחורים שהוא חפץ לצאת איתם. אין ספק כי המראה הקשוח שלו מאוד משך את תשומת הלב שלו בכל נקודה כלשהי בשיעור, או בכלל מאז שנפגשו. הוא אהב את העובדה כי יונגי יודע מה הוא עושה בכל דבר ודבר שאי פעם יצא להם לעשות יחד. הוא אהב את זה שהבלונדיני יכול לגרום לו להגיע לפורקן רק בעקבות נשיקת צוואר אחת, או אפילו נגיעה במקום הנכון בזמן הנכון. הוא התבאס, ללא ספק. הוסוק התבאס כי משהו בו רצה להמשיך את הקשר המסובך או הלא מוגדר שלהם בכדי לראות מה יצא ממנו, ולראות איך שניהם יתפקדו בתור מערכת יחסים שהגיעה ממין בלבד; ללא שום דבר מעבר לכך.

כל התלמידים החלו לצאת מין הכיתה בעוד הוסוק מבחין בידו הגדולה של יונגי, מכסה את איזור איבר המין שלו באופן שאינו כל כך בולט כאשר הלך אל שולחנו בכדי לאסוף את חפציו ולהסתלק מין השיעור- כנראה בגלל אותה הסיבה. זה בהחלט היה דבר ששיעשע את הצעיר, אך הסקרנות ניצחה כל דבר אחר שחש לגבי אותו המראה הדיי מבלבל של יונגי. פניו היו נראות כאילו הוא ממהר לצאת משם, ורוצה כבר להגיע למקום כלשהו יותר מכל דבר אחר שרק קיים בעולם. במשך כל השיעור, הוא שידר על אי נוחות מסויימת והשתדל שלא ליצור קשר עין עם הברונטי שישב דיי בסוף הכיתה, ולא עשה כל כך דבר במהלך השעה שבה כל השאר רק רצו להרשים את המורה כמה שיותר. הוסוק רצה לדעת מה קרה, הוא רצה לדעת מי גרם לאיבר שלו לא להתנגד ללהזדקף באמצע הכיתה שמלאה בתלמידים שכל עיניהם נשואות אליו. ראשו של הוסוק ישר חשב כי תלמיד אחר כבר תפס את תשומת ליבו וגרם למחשבות מאוד מלוכלכות לעבור בראשו אפילו שהיה נמצא במקום לא ראוי לכך.

הברונטי קם מין כיסאו והתהלך במהירות אל עבר שירותי הבנים שהיו במרחק מגוחך מין הכיתה בה למד עד שיונגי שיחרר את כולם כמעט עשר דקות לפני הזמן, כנראה, בגלל התקרית הלא נעימה שקרתה לו בין מכנסיו; אין ספק כי הוסוק היה כמעט בטוח כי האחר רץ לשם במהירות בכדי לגרום לזקפה הזו לרדת, והוא יברר מי גרם לכך, לא משנה כמה יונגי יתנגד, או לא ירצה להוציא מילה מפיו. ״פאק,״ הוא שמע, מזהה את האנחה המלווה בקללה גסה שנפלטה מפיו של יונגי, זה שנמצא באחד מתאי השירותים הגדולים יחסית הממוקמים בביניין הקורס. מה שהפריד בניהם הייתה הדלת בלבד, ודרכה, הוסוק יכל לשמוע איך האחר מוריד מעצמו את חגורת העור שלו, וזורק אותה על הרצפה- בלי להתייחס בכלל לשווי הגדול שלה, ולעובדה שזו רצפת שירותים. באיטיות, כאשר הוא הבחין כי האחר לא נעל את הדלת בעוד הוא נכנס לחדר השירותים, בכדי לגעת בעצמו עקב הזקפה שכנראה כבר גדלה בין רגליו; הוסוק נכנס אל תוך חדר השירותים, אך לא הצליח להבהיל את יונגי שרק פתח את כפתור הג׳ינס שלו, והביט מעלה, דרך קצוות הפוני הבלונדיני שלו על הוסוק שהבעת פניו הייתה לא מוסברת. ״באת להגיד לי כמה מביך אני?״ הבוגר מבניהם שאל, רגליו פסוקות בעוד הוא יושב על מכסה האסלה הלבן ואותו בוקסר לבן שלבש מציץ דרך כפתור הג׳ינס הפתוח שלו. יונגי גילגל את עיניו, בצורה שהוא אף פעם לא עשה לפני כן; דבר שבהחלט הדליק את האחר שרק נשך את שפתיו בעדינות והביט בו, יושב שם, נואש לגעת בעצמו בכדי להיפתר מין הזקפה המעיקה.

𝔅*𝔱𝔠𝔥 | 𝔜𝔬𝔬𝔫𝔰𝔢𝔬𝔨Where stories live. Discover now