four

301 20 0
                                    

יונגי טרק את גופו של הוסוק כנגד אותה המיטה הגדולה עלייה הצעיר מבניהם מבלה כל לילה, מחדיר את לשונו אל תוך פיו, גורם לשפתיו להיות רטובות הרבה יותר ממה שהיו לפני כן. מוצץ, נושך, וטועם את אותו טעם התפוח שמשולב עם בירה יקרה. הוסוק נישק אותו בתשוקה, מהדק את רגליו כאל נגד גופו של האחר ומרים את מותניו הקטנות מעט בכדי לגרום לשני האיברים הרגישים והלבושים שלהם להתנגש. מה שהוציא אפילו מיונגי גניחה חלושה שנשמעה אך ורק בחלל החדר. יונגי הפריד את שפתיהם בעקבות אותה חולצה שחורה בעלת הצווארון שהחליקה מגופו בנונשלנטיות וחשפה את הגוף הריק משרירים אך מלא בציורים מרשימים שאפשר להגיד שלגמרי הדליקו את הצעיר ששכב על המיטה בעוד האחר כבר דואג לג׳ינס שלו לרדת מגופו הרזה.

מגע השפתיים שלהם יחד, היה אחד כזה שכנראה לא יוכלו לשכוח לעוד הרבה הרבה זמן, כנראה עד שימצאו אחד טוב יותר; אם זה באמת אפשרי. שפתיו ולשונו של יונגי עשו עבודה כל כך טובה שבהחלט הפכה את פניו של האחר לאדומות מרוב עונג, ומרוב התרגשות למה שהולך לקרות בניהם בלילה הקרוב. הוסוק לא כזה, הוא אינו אחד שמחפש סטוצים, אינו אחד ששוכב בדייט הראשון, אבל הוא רצה את יונגי, הוא רצה להרגיש אותו, ואת כל מה שגופו, שפתיו, לשונו וידיו יכולים להציע. זה הרגיש טוב. טוב עד כדי כך שגופו של הוסוק כבר רעד מעט תחת מגעו של האחר, וטוב עד כדי כך שהזקפה שלו כבר איימה לקרוע את אותו הבוקסר הלבן שכיסה אותה. הוא הרגיש איך הנשיקה בניהם מתנתקת באיטיות מרשימה, מלווה בנשיכת השפה התחתונה של הוסוק, וכי צווארו החל להתמלא בנשיקות רטובות, מציצות ונשיכות קטנות אותן יונגי מעניק לאחר בזמן שהוא זורק את ראשו אחורה וגונח את שמו בלחישות.

הבגד האחרון שנשאר על הוסוק נזרק על הרצפה לפני שיונגי חיבר את שפתיהם שוב והחדיר את לשונו בכדי להעמיק את המגע המסחרר שנוצר בין שניהם. הוא אינו הביט על גופו הערום עדיין, אלה רק ליקק את שפתיו בעדינות וכך גם את צווארו שכוסה לפני כן בכמה סימנים סגלגלים בודדים. הוא ירד מטה, מוציא מהצעיר ממנו גניחות מלאות אוויר שבהחלט גרמו לזקפה שלו לגדול יותר ויותר. הוא נשק בעדינות על שני פיטמותיו, מגלה כי לפי חוזק הקול שיצא מין האחר, ולפי הרמת מותניו- הוא אוהב את זה. הוא החליט להתגרות בו, ולא להתעכב על אותן שני פטמות שרצה למצוץ יותר מכל דבר אחר בעולם. הוא יחזור לזה, ויגרום להוסוק לגנוח הרבה יותר חזק. לשונו המשיכה, משאירה שביל לך את כל פלג גופו העליון של הברונטי ונעצרת ברגע שהיא מגיעה לעגיל שחור אותו הרגיש כבר קודם לכן במועדון שהעביר את ידו על ביטנו השטוחה של הוסוק.

יונגי הזדקף, והופתע לראות את אותו עגיל שחור שתקוע בטבור של הוסוק, הופך אותו להרבה יותר סקסי ממה שכבר היה בראשו של יונגי קודם לכן בדרכם אל הבית שלו. זה השתלב טוב עם גופו, עם צבע עורו ועם אותה התנוחה שהיה בה עכשיו, כאשר ידיו מתוחות כלפיו מעלה, איברו צמוד אל הבטן שלו בעוד מעט לצידו, ממש במותן- נמצא קעקוע של רובה ארוך, שבהחלט הצליח לשגע את יונגי, ולגרום לו ללק את שפתיו בעזרת לשונו הארוך, ואז גם לנשוך אותן במין אגרסיביות נעימה שגרמה לשני רק לחייך. ״קעקוע במותן...״ הוא לחש, מעביר את אצבעותיו אל אותו הרובה הדק שצוייר על מותנו הימנית של אותו אחד ששבוי תחת מגעו המענג ברגעים אלו. ״זה לא קצת נשי?״ הוא שאל, מוריד את ראשו ומלקק את אותה הזקפה שרק מחכה לאותו הרגע שיטפלו בה. לשונו עלתה מעלה, הוא תפס בשיניו את אותו עגיל הטבור השחור שבביטנו של הוסוק ובעדינות, מטייל עם לשונו הארוכה אל אותו הקעקוע שהצליח לשגע כל חוש וחוש שיש בגופו. עולה בחזרה ומביט בתוך עיניו של הוסוק, מביט על שפתיו ומחכה שיענה לו.

𝔅*𝔱𝔠𝔥 | 𝔜𝔬𝔬𝔫𝔰𝔢𝔬𝔨Where stories live. Discover now