״זה מחרמן אותך לראות אנשים שרוצים לגעת בעצמם אבל לא יכולים?״ הוסוק שאל בעוד הוא מגלגל את עיניו, שידיו עדיין קשורות בעזרת העניבה שהייתה סביב צווארו של יונגי במשך כל היום. ״אותך כן.״ הוא ענה והאחר רק ניסה מעט להיאבק עם אותו הקשר שהאחר בהחלט קשר בצורה טובה וחזקה שהחזיקה אותו במקום; בלי אפילו סיכוי שיפתח. יונגי חיבר את שפתיהם והחדיר את לשונו אל פיו של האחר, מרגיש את הטעם שנהפך למאוד מוכר ואהוב מצידו, למרות שלא ידע מה רגשותיו כרגע כלפי הוסוק שלגמרי גורם לו להיתקע במחשבות רבות עליו, על גופו היפה ועל כמה טובות נשמעות הגניחות שלו כאשר הוא גונח אותן היישר לתוך אוזנו של יונגי. איברו של הבוגר כבר הורגש על החור של האחר, שבהחלט כבר רצה להרגיש את המגע המשגע שהבוגר מעניק לו בצורה הכי טובה בעולם; אך יונגי רצה לפתות אותו, הוא רצה לדעת כי הוסוק באמת רוצה לשכב איתו, מאחר וזו כבר לא הפעם הראשונה שלהן, וחשש כי הוא אולי איבד עיניין בו. ״אל תנסה להשתחרר,״ יונגי אמר בשנייה שראה כי האחר נאבק בידיו בעוד שפתייהם מחוברות; הוא רצה את הוסוק קשור עד הרגע בו הוא יגרום לו להיות קרוב יותר לגמירה המושלמת שתצא ממנו אחרי שהוא ידאג כי יגנח את השם שלו חזק יותר ממה שהוא גנח עד עכשיו. ״אני אוהב לראות אותך ככה.״ הבלונדיני אמר בעוד הוא כמעט גונח, מלקק את כל גופו בעדינות עד שהגיע מטה, פוגש העגיל הטבור ונושך אותו בעדינות שגמרה להוסוק לקפל את רגליו מעט מעלה. ״אני אגרום לך לגמור בצורה הכי טובה שאי פעם גרמו לך.״״למה אתה חייב להיות כזה?״ נאנח הוסוק בעוד הוא מביט על הבוגר ממנו שרק נישק את קצה איברו; הוא אהב את זה, הוא הישתוקק לשליטה ולעובדה כי הוסוק עושה כרגע מה שהוא רוצה, לא זז, ולא מנסה להשתחרר. זה משך אותו שהצעיר מקשיב לו, זה משך אותו שהוא שכב ככה על המיטה שלו בעוד אין לו אף בגד אחד שמכסה איזשהו חלק מגופו. כל קעקועיו היו חשופים, וגם הפירסינג השחור שתקוע באמצע ביטנו ובהחלט מצליח לסחרר אותו כל פעם מחדש. ״זה הקטע שלי,״ הוא אמר בעוד הוא מפסק את רגליו של הוסוק, נכנס בניהן ובעזרת ידיו עושה את דרכו אל מול פניו של הצעיר. עיניהם נפגשו, ואין ספק כי רגשות מעורבים חלפו בין השניים שהרגישו כי המבט הזה יכול להימשך לנצח; עד שיונגי רכן לעברו וליקק את שפתיו, גורם לאחר לעצום את עיניו ולהתמסר למגע המהפנט שהוא סיפק לו. אצבעותיו של יונגי התירו את הקשר שכבר לחץ על ידיו של האחר, אך החזיק אותן בחוזקה כך שהוסוק לא יוכל להזיזן כרגע. ״אני ביצ,״ יונגי נאנח בקולו העמוק, בזמן שהוא נושך את שפתו התחתונה, מחדיר אל האחר את איברו וגורם לגניחה קולנית לצאת מתוך פיו, בשילוב של קימור גבו וניסיון לחלץ את ידיו מתחת לאחיזתו החזקה להפליא את הבלונדיני. בתוך החדר אפשר היה לשמוע את קול העורות המתנגשים שלהם יחד, בזמן שהוסוק רק מורה על האחר למהר, להגביר את הקצב ולא לרחם עליו לשנייה. הברונטי אהב את זה, הוא אהב את העובדה שיונגי החזיק את ידיו גבוה מעל ראשו ונישק את חזו בזמן שאיברו חודר אליו במהירות מהפנטת. זה משך אותו שהאחר רצה לשלוט, הוא אהב את השליטה שלו ואת הדרך בה הוא רוצה לגרום, וגורם לו להרגיש עונש מסוג שבחיים לא הרגיש לפני כן.
YOU ARE READING
𝔅*𝔱𝔠𝔥 | 𝔜𝔬𝔬𝔫𝔰𝔢𝔬𝔨
Fanfiction״למה אתה חייב להיות ככה?״ ״זה הקטע שלי,״ קורס המקעקעים שהיה נראה כמו נצח, קיבל תפנית בעלילה כאשר המקעקע המפורסם ביותר בקוריאה נפל ללמד את קבוצתו של הוסוק. טופ! יונגי בוטום! הוסוק מכיל סמאט קללות דיבור מלוכלך קינקים הסיפור שייך לי ואין להעתיק אותו א...