טיפות המים החמות שפיזרו אדים בכל חדר המקלחת הגדול נפלו על גופו הערום של הוסוק בעדינות שחיממה את איבריו וסייעה לקור החודר שעטף אותו להיעלם לאט לאט, מאז אותו הרגע בו נכנס אל המקלחת שבביתו של יונגי. הוא ליטף את גופו בעדינות וניקה אותו מכל היום שעבר מחוץ לבית, בוהה בקיר הלבן ומסבן את גופו שלא זז מאז אותו הרגע בו הדליק את דוש המים. אין ספק כי זה הרגיש מעט מוזר לחזור לאותו בו היה גם אתמול, אך בלילה קיבל את המסר הכי ברור ומפתיע שאי פעם אמר לו יונגי; הוא לא הבין מה קרה, לא הבין למה אותו האדם שהרגיש כל כך קרוב אליו יום לפני כן פתאום לא רוצה בחברתו, אך הגיע למצב בו הצטרך להפסיק את השיעור בגלל שהוא לא יכל להוריד ממנו את העיניים ככל הנראה. זה דבר שדיי החמיא להוסוק, מכיוון והוא הכיר את יונגי וידע כי כרגע כל מה שהשניים משדרים אחד לשני זה כלום מלבד מין; לא חום ואהבה, לא זוגיות מתפתחת או כזו שבדרכה לפרוח למקומות חדשים ושונים בניהם. זה הרגיש טוב לראות שמישהו נמשך אליו בצורה כזו אחרי הרבה זמן שלא קיבל כזו פנייה מאף אחד. כאשר בן הזוג שלו בגד בו, הוא גם דאג להזכיר לו כי עשה זאת בגלל שהוסוק לא סיפק אותו מינית, ולא היה מסוג האנשים שנמשך אליהם במיוחד. זה לא הדבר ששבר את הוסוק לגמרי, אך זה פגע בו שאותו איש עליו סמך יותר מעל כל אדם אחר בעולם פשוט שמר ממנו דברים חשובים שהיו יכולים לגרום לזוגיות שלהם להיגמר בצורה נחמדה ופחות פוגעת אחרי זמן רב בו היו יחד. יונגי לא ידע מהסיפור הזה, אך אין ספק כי הוא חשב שלהוסוק יש חששות בדיוק כמו שלו יש- וכנראה גם לכל אדם אחר.מגע ידיו של הבלונדיני על עורו הרך והרטוב של הוסוק גרם לו לצאת מהטרנס שהיה שקוע בו, ועיניו במיידית נעצמו בעוד גופו התמסר אל המגע הרך של האחר שרק העלה את ידו במעלה ביטנו העולה והיורדת של הוסוק; מלטף את חזו בזמן שנישק את עורפו בעדינות, לא משאיר אפילו סימן בכדי לא להכתים את גופו הטהור של הצעיר ממנו. הישבן של הוסוק חש באיברו של האחר ולכן הוא מעט הבליט אותו אחורנית, בלי כוונה, אך גרם ליונגי לפלוט אנחה חלושה ביותר שלוותה באוויר חם אל תוך אוזנו של הברונטי, בזמן שהוא רק נשך את שפתיו והרגיש את המים הזורמים באיטיות על גופו. ידיו של יונגי ליטפו את גבו עד לרגע בו מגעם עצר על מותניו הצרות, מרגיש את האיזור אותו הוא כל כך אוהב ורק יכל לדמיין את המראה המדהים של עגיל ביטנו השחור ששולב עם קעקוע הרובה שעל מותניו התחתונות בצורה יוצאת דופן. אף אחד מהם לא דיבר, ולא רצה להרוס את הרגע המתוח מבחינה מינית בין שניהם; לא משנה כמה המצב לא ברור כרגע, וכמה הם רק צריכים לשבת ולדבר בכדי להבין הכל, במיוחד הוסוק. הברונטי לא התעצבן כי האחר נכנס אל המקלחת בזמן שהוא נמצא שם, ערום וברגע של מחשבות עם עצמו- הוא דווקא רצה להמשיך את הדבר שלא סיימו עוד בביניין הקורס, ורצה לקבל את החלק שלו בדבר. היה אפשר להגיד על שניהם כי הם רק צמאים למין, לסקס ומערכות יחסים ללא כל משמעות אמיתית לפני זמן קצר; אך אין ספק ששינוי עבר בהם, לפחות בהוסוק. יונגי היה פשוט מבולבל, מפוחד וחסר אימון בכל דבר שקשור למחויבות כלשהי למישהו אחר.
YOU ARE READING
𝔅*𝔱𝔠𝔥 | 𝔜𝔬𝔬𝔫𝔰𝔢𝔬𝔨
Fanfiction״למה אתה חייב להיות ככה?״ ״זה הקטע שלי,״ קורס המקעקעים שהיה נראה כמו נצח, קיבל תפנית בעלילה כאשר המקעקע המפורסם ביותר בקוריאה נפל ללמד את קבוצתו של הוסוק. טופ! יונגי בוטום! הוסוק מכיל סמאט קללות דיבור מלוכלך קינקים הסיפור שייך לי ואין להעתיק אותו א...