Hello dostlarım (siz kendinizi biliyosunuz:) ) yeni bölümü yükledim vee umarım beyenirsiniz sizi seviyorummm... Birde kıyafet Gayenin
Geçmiş neydi? İnsanların acı çekmekten ve gözyaşı dökmekten başka başka bir şey yaşamadığı bir yer mi, yoksa en güzel anılarını ,sevgilerini,dostluklarını, yaşanmışlıklarını ve sevdiklerini geride bıraktığı bir yer mi? Benim için daha çok ilkiydi sanırım. Geçmişte bıraktığım, gelecekte asla gerçekleştiremiycem o kadar çok şey var ki. Tekrar yapabilirmiydim ki? Daha 18 yaşında olan bir kızın elinden o kadar çok şey almışlardıki. Şimdi ise 26 yaşında olan bir kadın'ın tekrardan o yaşa dönmesi mümkünmüydiki? Mümkün olsa bile ben tekrardan dönmek istermiydim geriye. HAYIR.
Begümle birlikte diğerlerinin yanına gittiğimde hepsine kibarca gülümsedim. Hepsi sözde dostumuz ve arkadaşımızdı. Dostluklarının ne kadarı gerçek ve samimiydi ki. Kim karşısındaki kişiden bir çıkar gözetmeden dostluk kurardıki zaten. Gözlerimi atrafta gezdirdiğimde bir kez daha bu gerçeği gördüm. Burda ki çoğu insan ya diğeri kendisinden daha zengin diye ya da işine yarar diye birlikteydiler. Begümün bana seslenmesiyle daldığım düşüncelerden koptum. 'öyle değil mi Beria'. ' Dalmışım ne konuşuyodunuz?. Gaye kimseye fırsat vermeden konuşmaya başlad bu kadından fazlasıyla nefret ediyordum.'Dalgınsın Beriacım. Bir sorun mu var? '. Gayenin bu samimi tavrına oldukça şaşırmıştım. Gaye, güzelliğiyle her erkeğin dikkatini çekecek bir kadın ama aynı zamanda karakteride beş para etmeyen bir kadın. Kendini bir erkeğe zorla kapatmaya çalışan ucuz bir kadın. Gayenin bu samimiyetinin altındaki yılanlıkları öğrenmeme ise daha çok vardı. Bende onun gibi oldukça samimi bir şekilde cevap verdim.'hayır canım hiç bir skıntı yok ne diyodunuz.?' ' nerdeyse herkes evlendi Begüm ve sen ise hala gözde bekarsınız. Begümün zaten istemediğini biliyoduk sen neden bu kadar bu kadar uzaksın yaşın geldi ve geçiyo.' dedi gülerek. Bundan sanane demeyi isterdim ama gözlerindeki ifade beni fazlasıyla şüphelendirmişti.Zaten evlilik bana fazlasıyla uzaktı.Evlenmeyi her kadın gibi bende tabiki istiyordum ama benimle evlenmek isteyen birisi çıkarmıydıki. 'Tatlım sen beni dert etme Begüm ve benim yaşlaraımız oldukça genç,herkes evlendiyse burda yaşı oldukça büyük olan bir sen varsın. Sahiden 30 olmuştun yanılmıyorsam sen.' Böyle bir yanıt kimse beklemiyordu. Özellikle Gaye fazlasıyla bozulmuştu. Açıkcası bende böyle bir şey beklemiyordum kendimden.Gaye bir şeyler söylemek istediysede bir şey söylemedi sadece bakmakla yetindi. Gayeyi süzdüğümde gerçekten güzel bir kadındı bugün içinde ayrı bir özenmişti. Üstünde siyah bir omzunu açık bırakan bir bluz altında da beyaz yüksek bel belinde kemer olan pantolon vardı saçlarını ise dalgalandırıp açık bırakmıştı. Güzel ve şıktı . Ortamda fazlasıyla bir gerginlik vardı bu gerginliği dağıtmakta Begüme düştü 'içecek isteyen var mı?' kimseden yanıt gelmeyince bu sefer farklı bir teklifte bulundu 'Böyle boş boş durmayamı geldiniz yahu hadi biraz dans edelim kazulet gibi dikiliyorsunuz.' Begüm benim elimden tutup salonun ortasına getirdiğine müziğin ritmine göre sallanmaya başladım. Begümle iyice kendimizden geçmiş bir şekilde dans ederken pasta geldi.Pastayı Begümün haberi olmadan değiştirmiş çok farklı bir pasta yaptırmıştım. Bana bakıp gülümsediğinde bende ona gülümsedim. Begüm benim için oldukça değerliydi o olmasa hiç bir şeyin üstesinden gelemez ve atlatamazdım. Mumları üflediğinde hemen yanına gidip sarıldım.' İyiki doğdun canımın içi, nice güzel yaşların olsun'. ştideyip hemen hediyesini verdim. Kutuyu açtığında yüzündeki ifadenen şaşırdığını anlamıştım çünkü ona ikimizinde çok beyendiği, yaprakları altın sarısı kırmızı güllü kolye almıştım. ' Beria buu ..' itiraz edeceğini bilip sözünü kestim. ' Sakın itiraz etme Begüm, yoksa giderim . Güle güle kullan canımın içi'. Yüzündeki mutluluk benim için yeterdi. ' Teşekkür ederim, hediye içinde benimle olduğun içinde iyiki varsın'.
Begüm yanımdan ayrıldığında bende salonun en köşesine gidip ayakta insanları incelemeye başladım. Gaye'ye denk gelen gözlerim onun pürt dikkat bir yere baktığını farketti. Bende onun baktığı yere gözlerimi çevirdiğimde kapıdan giren adamı farkettim. Oldukça yapılı olan bu adam tüm heybetiyle içeri girdiğinde nerdeyse herkes ona bakıyordu. Mavi gözlü, uzun boylu ve gerçekten yakışıklı bir adamdı. O da etrafta gözlerini gezdirdiğinde mavilikleri benimkiyle kesişti. Bakışları rahatsız ediciydi daha fazla dayanamayıp bakışlarımı kaçırdığımda oda Begüme doğru ilerlemeye başlamıştı. Değişik bir havası vardı bu adamın. Ben onun hakkında düşünürken aslında bu adamla aynı amaca yürüdüğümüzü sonradan öğrenecektim. Tabii bu adamın benim için önemli bir yere sahip olacağını bilmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERİA
ChickLitBağırıyodum. Sesimin çıktığı kadar bağırıyodum. Birinin beni duyması ümidiyle bağırıyodum. Sesimi Duyan biri ya da birileri varmıydı ki? O adam... Üstüme gelmeye devam ettikçe yüreğim titriyordu. Yüzündeki iğrenç gülümsemeyle daha fazla yaklaştı ve...