Hayat-3

130 5 2
                                    

Annem ile sam evlenmişlerdi artık mutlu olacaktık.birgün kapı çaldı çok sinirli ve sert bir şekilde "açın kapıyı lan" diye bir ses geldi. ürkek bir şekilde geldim diye seslendim. sam ağzı içki kokar bir şekilde içeri girdi. hemen kahve pişirdim. sam onu içti biraz kendine gelmişti." Özür dilerim jia'' dedi gitti. sorun yok sam, diye seslendim arkasından. ertesi gün annem kahvaltı hazırlamış bir şekilde " herkes kahvaltıya" diye seslendi.sam sinirli bir şekilde kapıyı çarpıp çıkmıştı. Bir süre sonra sam elinde bir köpekle geri geldi.
Onu bana hediye ettiğini söyledi aslında çok sevinmiştim ama annem kabul edemeyeceğini ve nasıl bakacağımızı sordu. annem haklıydı almamalıydık ben sam'a geri verdim. sam gitti,gece saat 2.40 gibi geri döndü. elinde siyah,deri bir eldiven vardı. hiçbirşey sormadan yatağıma geri döndüm uyudum.sam ve annem kavga ediyorlardı. sam anneme el kaldırırken onlara baktığımı görünce hemen elini indirip çekip gitti annem ağlıyordu. ne olduğunu sakın sorma dedi ve oda gitti. yemeğimi yedim,çayımı yudumlarken annem sevinçli bir şekilde eve geldi. ne olduğunu sorunca,sam'in anneme araba aldığını öğrendim. olanları anlayamıyordum. Annem tam otururken bir korna sesi duyduk. hemen kapıya koştum. lüks bir arabanın içinde sam duruyordu. sam bizi Ata bindirmek istediğini söyledi.

Boş bir küvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin