Hayat-4

113 2 0
                                    

Biz aslında sevinmiştik. ama bu işte bir terslik vardı bunu anneme yansıtmadım. çiftliğe gelmiştik annem kaskını taktı ve sam onu Ata bindirdi. bir süre sonra at şahlanmaya başlamıştı. annem Ata ilk defa bindiği için alışık bir durum değildi onun için. at şahlarken at annemi üstünden attı. sam'la ben hemen koştuk ve hastaneye götürdük. doktor annemin kalçasında kırık olduğunu, bir Ay'a kadar düzeleceğini söyledi. Ben sevinmiştim ama sam'ın yüz ifadesi çok farklıydı bu durumdan pek hoşlanmamış gibiydi.ben annem ile kalacağımı söyleyince sam, çok sevindiğini ve işleri olduğu için anneme bakamayacağını söylemişti. sam'da bi haller vardı.sam'dan şüphelenmiştim. anneme sam'ın gelemeyeceğini söyleyemedim. her sam'ı sorduğunda laf değiştiriyordum. bir ay geçtikten sonra annem taburcu olmuştu. sam bizi almaya gelmişti ARTIK EVE DÖNÜYORDUK!!. sevinmiştim çünkü, o hastanenin kokusundan,hastalarından sıkılmıştım artık. eve gitmek için yola koyulduk. sam arabayı çok hızlı sürüyordu. Neyseki eve gelmiştik. oldukça mutluydum hastane'nin yemeği tuzsuz olduğu için hiçbirşey yiyememiştim.sam'in bize sürprizi annemin çok hoşuna gitmişti. şarap,balık ben balık yemediğimi bildiği için bana köfte hazırlamış. annem çok sevindi ve sam'in boynuna sarıldı.sam annem'in dudağını öptü ve artık yemeğe geçiyorduk. ellerimi yıkamak için banyoya gittim. ellerimi yıkadım. sofraya oturduk gülüştük eğlendik annem yorgun olduğunu yatmak istediğini söyledi. sam kabul etti. ben, kendimi kötü hissediyordum çokta yorulmuştum. banyoya gittim. soyunduktan sonra suyu doldurmak için eğildim ve kırmızı bir kaç damla gördüm üstünde durmadım. yıkandım ve yatağıma uzandım. Kitabımı okudum uyudum. ertesi gün benin doğum günümdü. 17 yaşıma giricektim. çok mutluydum. sınıfımıza yeni bir kız gelmişti.yanıma oturdu tanışmak istediğini söyledi. ''merhaba tanışabilirmiyiz ben marrie'' dedi. onu görünce kalbim çarpmaya başlamıştı heyecanla ''me-me-merhaba ıı bende jiaen'' dedim. kız güldü çok utanmıştım.

Boş bir küvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin