Yarı final-1

62 2 0
                                    

Arabamı çalan sam'dı. sam'a baştan beri zaten sinir oluyordum arabamı'da çalınca tam şüpheleniyordum artık. annem'in o adamla boşanıp, benimle yaşamasını istiyordum. annem bunu kabul etmişti ama çok ağlıyordu. mahkeme işlemleri uzun sürmüştü. artık boşanıcaklardı. çok seviniyordum. Sam, hapise girmişti. daha da seviniyordum artık rahat edicektik. kariyerim dahada yükseliyordu. her ay futbol'dan para alıyordum. birde mirastan gelenler vardı. yeni bir ev'e taşınıyorduk. annem ile sam boşanmışlardı artık. çok rahat yaşıyorduk artık kimsenin zararı yok bizim zararımız yok. ben futboldan eve evden futbola gidip geliyordum. aylar sonra televizyon'da ünlü hırsız'ın hapis'ten kaçtığını öğrendik. annem çok korkuyordu. Sam'in bizi bulacağını sanıyordu. kapımızın önünde 2 tane güvenlik duruyordu. 2 gün sonra Silah sesleri geldi. camdan baktığımda Sam güvenliklerle çatışıyordu. Annem'i alıp hemen arka bahçeden kaçıyorduk. uzun bir süre kaçtıktan sonra önlem amaçlı arabamı park ettiğim yeri hatırladım. hemen bindik ve şehir değiştiriyorduk. yeni şehirimize geldik. annem kalp krizi geçirdi. hemen hastaneye götürdüm. annem'in hastaneye kaldırıldığı televizyonda söyleniyordu. tüm haberlerde annem vardı. Sam bizi tekrar bulacaktı.

Boş bir küvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin