Arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım. Bayağı oldu bölüm atayalım kusura bakmayın. Umarım bu bölüm beklentilerinizi karşılar. Medyadaki şarkıyı yazarken dinlemiştim. Sizde okurken dinleyin canlarrr.
Sizleri Seviyorum Muzlu Keklerimmmm
**********
Kendine gel! Seni orada bekliyorum.
-Özdemir Asaf-
GECEM'DEN
"Hocam, benim bir suçum yok. Bakın şu halime ya." diyerek sahte göz yaşlarını döken Hande'ya baktım. Bide acıtasyon yapıyordu ya, işte ona sinirleniyordum.
"Bize saldırmadan önce böyle ağlamıyordun ama, ne güzel sırıtıyordun. Ne oldu şimdi Handecim?" diyen Ela'ya bakıp güldüm.
"Kızlar, duruma bakılınca kimin mağdur olduğu-"
derken kapı sert bir biçimde açıldı ve müdürün sözü yarım kaldı. İçeriye giren sanırım Batu'ydu. Adını tam hatırlamıyordum çünkü.
"Sen bekle Batu seninle sonra konuşacağız." diyen müdür bize bakıp devam etti.
"Seni anlıyorum Gecem, ama bu yaptığın şeyi hafifletmiyor." diyen müdüre sert bir biçimde baktım.
"Kendimizi savunmak ne zamandan beri suç oldu, hocam?" diyerek müdüre bakmaya devam ettim,
"Kendileri okulun önünde bizi bekliyorlardı. Biz ne yapalım hocam, neredeyse sekiz kişiydiler.Mantıklı düşünün, Üç kişiyiz ve onlar sekiz kişi. Ne diye kendimizi yakalım ki?" diyerek lafımı tamamladım.
"Hocam, biz kızlarla sadece kapının önünde duruyorduk, onlar gelip bize saldırdı." dedi Hande burnunu çekerken. Cidden bu kız gözüme çok batıyordu. Artık o arkasını kollaması lazımdı çünkü acayip sinirlenmiştim.
Her ana her şeyi yapabilirdim. "Sizin yanınızdaki diğer kız kimdi?" diye Ceylin'ni kastederek bize sordu müdür.
"O, bu okulda değil." diyerek cevap verdi Ela. "Biliyorum bu okulda olmadığını, okulunu söyleyin müdürüyle konuşacağım" dedi müdür eline telefonunu alırken.
"Ne konuşacaksınız?" dedim gerekli bir merakla. "Onunda ceza alması lazım, müdürüyle konuşup ona da ceza vermesini sağlayacağım." diyen müdüre bakıp sertçe konuştum.
"Aramanıza gerek yok, ona vereceğiniz cezayı da bana verin." diyerek konuştum.
"Ve bana da" diyen Ela'ya döndüm. Bana gülümseyince bende ona hafif bir tebessüm gönderdim. "Ama Hande ve arkadaşlarına da ceza vereceksiniz." diyerek müdüre emir verir gibi baktım.
Kafasını korkuyla bana döndürüp " Ama kızları ne hale getirmişsiniz, bu onlara zaten ceza olmuştur" dedi. "Ben bilmem, onlara da ceza vereceksiniz, hocam" dedim.
Kafasını salladı ve konuşmaya başladı. "Hande, bu senin ilk vukuatın olmadığı için bu sefer uyarı alacaksın, Ela sende Gecem ile birlikte spor salonunu temizleyeceksiniz. Diğer kızlarda iş bölümü yaparak temizlik yaparlar." dedi müdür.
Sırıtmaya başlayıp Hande'ye baktım. Gözlerini kocaman açmış hocaya bakıyordu. "Ama hocam-" diyemeden sözünü müdür kesti.
"İtiraz istemiyorum, hadi sınıflara" diyerek bizi odadan kovdu. Ayağa kalkıp Ela'ya baktım. Oda kalkınca kapıya doğru ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ
Teen FictionBiri her şeye rağmen gülebilen, insanların değerini bilen biriydi.Sakin ve sıcakkanlıydı. Diğeri ise insanları sadece birer varlık olarak gören ve soğuk, gerçekten gülmeti bilmeyen biriydi. Dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşünen biriydi. Peki o...