Satır arası yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. ♡
"Doktor Lalisa; çok güzel, çok tatlı, çok başarılı, çok utangaç bir kadın. Onu seviyorum."
Lalisa,
odasından nasıl çıktığını hatırlamıyordu. Eli ayağı birbirine dolaşmıştı. Kendisine gelen bu kadar çok sevgi sözcüğü kalbine zarar veriyordu. Bu zarar neyden kaynaklıydı? Uzun zaman sonra sevildigi için mi yoksa ona bunları söyleyen adam? Ne düşünüyordu böyle. O sadece hasta yakınıydı. Beynine hakim olamıyordu.Zar zor hastane kantinine indi ve soğuk bir su alıp, arka bahçeye yöneldi. Sadece bir kaç sözcük aklını başından almış olucak ki yanına gelen Namjoon'u bile fark edememişti.
"Doktor önlüğü? Seni buna iten neydi, Doktor Manoban?"
Lalisa, arkadaşının sorusunu cevapsız bırakıp, ona içten bir gülümseme sundu.
"Ne zaman geldiniz?"
"Yaklaşık on dakika oldu. Sıkıcıydı. Eskiden yürüyüş falan yaptırırlardı, şimdi sadece konuşturuyorlar. Kimse yorulmadı ama evde Yongsun'u bekleyen bir çocuğumuz olduğu için o eve gitti. Bir sakıncası olmaz diye düşündüm."
"Ah, küçük Kim. Onu çok özledim."
"Emin ol, onun seni özlediği kadar onu özlememişsindir. Evde 'Ne zaman Lalisa teyzeme gidicez?' diye başımızın etini yiyor."
"Teyze mi? O kadar yaşlı mıyım?"
"Evet, yakında otuz olucaksın. Baksana bana daha on altı yaşında bir delikanlıyım, sense bunak bir teyze."
Lalisa, Namjoon'un dediklerine büyük bir kahkaha attı. Uzun zamandır lafını çok kullanıyorum ama uzun zamandır böyle içten gülmemişti.
Wheein, o sırada onların olduğu yere doğru geliyordu.
"Profesör Doktor Lalisa Manoban. Aman tanrım.. Kang Hemşire tam bir dedikodu makinası. Epilepsi, ha? Tanrım, tanrım, tanrım! Sen zeki bir delisin."
Namjoon, şaşkın gözleriyle Wheein'e döndü.
"Epilepsi mi?"
"Evet, hiçbir şeyden haberi olmayan amca. Doktor önlüğünü niye giydi sanıyorsun? Bayan Jeon'a iki dakika da MR çektirip, epilepsisi olduğunu görmüş. Tanrım, tanrım, tanrım. Albert Einstein'ın kemiklerini sızlatıyor."
"Lalisa, bu rahibe ne diyor böyle?"
Namjoon'un, Lalisa'ya yönelttiği soru Wheein'i kızdırmış olucak ki eli havaya kalkmış ve Namjoon'un omzuna inmişti.
"Eğer bana bir daha rahibe dersen-"
"Sakin olun. Hayatımda hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum."
Lalisa, cümlesini bitirdikten sonra da gülmeye başladı. O sırada Wheein, Namjoon ve Lalisa'nın karşısında ki yerini aldı ve anlatmaya başladı.
"Kang Hemşire biz olmadığımız için Lalisa'yı aramış. Bu da MR istemiş. Epilepsisi olduğunu anladığında da odaya girip, kadını bağlamasını istemiş. Sonrası hepimizin bildiği gibi. Aniden uyanma, öne atılma ve canı çıkana kadar ağlama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor - Liskook
FanficDoktor. LM Hastanesi'nin başı olan Lalisa Manoban yıllar sonra kardeşinin lise arkadaşı Jeon Jungkook'un annesini kurtarmak için doktor önlüğünü tekrar giydi. Jeon Jungkook × Lalisa Manoban thank u! #72 liskook (17.12.20) #1 wheein (11.07.20) #1 yon...