Satır arası yorumlarınızı görmek beni çok mutlu ediyor. İlginiz için teşekkürlerr~~~♡♡♡
[Jk]
Annesinin uyanışının, hasta olduğunun ve bu hastalığının son evresine geldiği haberlerini almasının üstünden bir hafta geçmişti.
Epilepsi diyorlardı. Lisa ona nasıl bir hastalık olduğunu anlatmıştı, hatta iyileşeceğini söylemişti. İçindeki hisler ona inanmasını istiyordu.
Son bir hafta sadece bunlarda olmamıştı. Lisa'yı annesi hakkında konuştuktan sonra görememişti. Hemşireler on üçüncü kata kendisini hapsettiğini söylüyordu ve bu düşündükçe mantıksız geliyordu.
Yanına gitmek istiyordu ama gidemiyordu. Neden yanına gitmek istiyordu ki? Kimiydi? Boşversene diye düşündü ve annesinin odasına gitmek için adımladı.
Annesinin odasına geldiğinde içeride onun rutin kontrollerini yapan bir doktor vardı. Doktor Yongsun? Hayır, hayır. Doktor Wheein'di. Doktor Wheein, Jungkook'un odanın kapısında beklediğini görünce "Buyrun." dedi.
"Anneniz günden güne iyilesiyor. İlaçları ve aynı zamanda kırıkları onu zorlayabilir ama o iyileşeceğine inanırsa bizde ona inanırız." dedi ve Bayan Bong Cha'ya gülümsedi.
Jungkook'ta Wheein'e gülümsedi. Wheein odadan çıkarken Jungkook daha fazla dayanamadı ve "Doktor Lalisa nerede?" diye sordu. Wheein, Jungkook'un sorusuyla arkasını döndü.
"On üçüncü katta ama maalesef şu sıralar ziyaretçi kabul etmiyor."
"Neden?"
Jungkook'un ikinci sorusunun ardından Wheein şaşırmıştı. Ne diye merak ediyordu Lalisa'yı?
"Ben biliyorum."
Bu sefer konuşan Bayan Bong Cha'ydı. Wheein sorar gözlerle kadına baktığında "Kang Hemşireyi işten atmalısınız." dedi. Wheein, kadının bu söylediklerine güldü ve izin alarak odadan çıktı.
Jungkook, meraklı gözlerle annesine dönmüştü. "Anne?"
Annesi gözleriyle yatağının yanındaki boş koltuğu işeret ederek oturmasını istemişti.
"Doktor Lalisa, birkaç gün önce tekrar yanıma geldiğinde kendini affetmeyeceğini söyleyip durdu. Hayatına giren herkesi karanlığa sürüklüyormuş. Oysa kalbi o kadar güzel ki."
Kadın durup nefesini kontrol altına aldı ve devam etti.
"İlk geldiği gün bana bir kız kardeşi olduğunu söyledi. Bitkisel hayattaymış. Bir seneden beri makinelere bağlı uyuyormuş. Kendini suçlamış ve... bir şey ona kız kardeşini hatırlatmış ve kendi kendine yüzmeşmiş. Bana bunları anlattıktan sonra 'Ben dünyanın en masum insanını yatağa mahkum ettim, özgürce gezmeyi haketmiyorum.' dedi. Doktor Wheein'in bilmediğini düşündüğüm için Kang Hemşirenin başını yaktım."
Kadın söylediklerini gülerek bitirmişti. Jungkook, annesinin aksine gülmüyordu. Endişelenmişti. Ya kendine bir şey yaparsa diye düşündü? Peki, neden bunu düşünüyordu?
Annesini uyuttuktan sonra Jimin'in evine gitmek için yola koyuldu. Taehyung'da gelicekti. Felekten bir gece olucak gibiydi. Üç adamın kol oyunu oynadığı ve kola içtiği bir felekten gece? Bu neslin ergenleri bile bundan kat ve kat daha eğleniyorlardı ama Jimin hemen sarhoş olduğu ve tam bir aptal olduğu için onları rezil ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor - Liskook
FanfictionDoktor. LM Hastanesi'nin başı olan Lalisa Manoban yıllar sonra kardeşinin lise arkadaşı Jeon Jungkook'un annesini kurtarmak için doktor önlüğünü tekrar giydi. Jeon Jungkook × Lalisa Manoban thank u! #72 liskook (17.12.20) #1 wheein (11.07.20) #1 yon...