• Bilerek Yanlış Anlama •

724 37 21
                                    

Uyarı: Kıskanç Sherlock

\_(●~●)_/

Y/n: Hadi ama John, lütfen.

J: Olmaz dedim Y/n! Dans etmeyeceğim olup bitecek!

Düğünde edeceği dans yüzünden 1 saattir tartışıyordunuz. Düğün için zaten stresliyken birde dans konusunda strese kapılmıştı ve kötü tarafı Mary'e çok iyi dans ettiği yalanını söylemişti.

Alt tarafı seni, Mary yerine koyacak ve 5 dakikalığına dans edecekti. Ama o bunu yapmak yerine koltuğuna oturdu ve kafasını elleri arasına aldı. Sende Sherlock'un koltuğunun ucunda oturdun.

Y/n: John. Biliyorum streslisin ama unutma ki bu yalanı söyleyen ben değildim. Bunu yapmak zorundasın.. Mary için.

Son söylediğin söz John'un kafasını kaldırıp sana bakmasını sağladı. Ona yalvarır gözlerle bakarken yavru kedi gibi gülümsedin ve onun da gülümsemesine debep oldun.

J: Tamam. Ama sadece 10 dakika.

Y/n: Emin ol 10 dakiakdan az sürecek.

Ayağa kalktınız ve sen laptopta 1 saattir açık kalan müziği açtın ve John'un karşısında durdun. Eli belinede, elin omzunda ve diger elleriniz birbirini bulmuştu. Vücutlarınız arasında bir karış mesafe vardı ve bu zaten olması gerekendi.

Y/n Sadece sakin ol ve ayağıma  basmamaya çalış.

Dans etmeye başlarken sen adımları söylüyordun. 3 dakika geçmeden dansa alişan John hem dans edebildiği için hem de ayağına basmadığı için çok mutluydu. Artık adımları söylemeyi bıraktığında birbirinize gülümsediniz.

J: Tesekkür ederim Y/n.

Y/n: Birsey değil John. Hem bak sadece 7 dakika sürmüş.

Birbirinize gülümserken arkanızdan gelen ses ile ikinizde birbirinizden ayrılmıştınız.

S: Sanırım bunları Mary'e anlatmam gerek.

John, sana endişeli gözlerle bakarken kapının ağzındaki Sherlock içeriye girmişti.

J: Sherlock yanlış anlama lütfen. Y/n sadece bana düğünde nasıl dans etmem gerektiğini öğretiyordu.

John'un açıklama yapmasını anlıyordun. Sonuçta bu Sherlock'tu ve nasıl isterse anlayabilirdi. Bu sefer de bilerek yanlış anlamıştı. John'un açıklaması bitince Sherlock bakışlarını sana çevirdi.

S: Tamam ama bir sartım var.

Demiş senin dibinde bitivermişti.

S: Bana da dans etmeyi öğreteceksin Y/n.

Onun neden böyle davrandığını John anlamasa da sen çok iyi anlamıştın.

J: Ama sen dans etmeyi bi-

Y/n: Tamam John. Sorun değil.

Dedin, onun mavi gözlerine bakarken.

4 days ago

Evde yalnız kalmayı sevmezdin. Daha doğrusu yalnız uyumayı. Aynı odada olmasanız bile aynı evde olmanız içini rahatlatıyordu.

Sherlock'un da geç geleceğini anladığında koltuğa uzandın ve televizyondan rast gele bir kanal açtın. Amacın Sherlock gelene kadar uyanık kalmaktı ama başaramamıştın. Çok geçmeden koltukta uyuya kalmıştın.

02.01

İşini bitiren Sherlock daireye girdiğinde ilk gördüğü karanlık evdeki cırtlak televizyon ışığıydı. İçeriye tamamiyle girdiğinde seni koltukta uyurken görmeyi beklemiyordu. Sessizce kapıyı kapattı ve paltosunu astı.

Yavaşça yanına yaklaştı ve sehpanın üzerine oturup seni izlemeye başladı.  Seni uyurken hiç görmemişti ve nedense hep seni uyurken görmek isterdi. O seni izlerken sen uykunda mırıldanmıştın.

Y/n: Lütfen beni yalnız bırakma Sherlock..

Uykunda söylediğin sözler ona ilaç gibi gelmişti. Zafer ile gülümseyip ayağa hızla sıçrdığında oturduğu sehpa devrilmiş sen de çığlık atarak uyanmıştın. Kalbin deli gibi atıyordu.

S: Ö-Özür dilerim Y/n! Çok özür dilerim.

Ellerini göğüsüne bastırdığında koşarak mutfağa gitti ve sana bir bardak su getirdi. Korkudan ellerin bardağı bile tutmuyordu. Sana su içmende yardım ettikten sonra bardağı senden aldı ve düzelttiği sehpanın üzerine koydu. Yanına oturdu ve sana sarıldı.

S: Korkma Y/n. Seni asla yalnız bırakamayacağım..

Now

Bu olayı sürekli lehine kullanması senin pes edip teslim olmana sebebiyet veriyordu. John'un boğaz temizleme sesinden sonra kendinize gelmiştiniz.

Kafanla onayladın ve kapalı olan müziği açtın. Karşısında durduğunda senden önce davranmış kendi elini beline, senin elini omzuna koymuş diğer eliyle elini tutmuş bedenlerinizi birbirinize bastırmıştı. Bu hareketin yanaklarının kızarmasına sebep olsa da bozuntuya vermeyip gözlerini bir saniye bile ondan ayırmadın.

Dans etmeniz 10 dakika sürmüştü. Evet tam 10 dakika.

Çünkü Sherlock Holmes dayanamamış dudaklarından öpülmüştü..

\_(●~●)_/

Ağh Her gördümde nasıl oluyor da her seferinde sana düşüyorum be adam..

John mood:

(SSjsjsjs)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(SSjsjsjs)


Vote vermeyi unutmayın..♡

Sherlock'un Saçları /Sherlock Holmes İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin