Uyarı:
.Çok fazla Dram.
. Hamilesin.
\_(=_=)_/
Sherlock'u tanıdığından beri çok fazla cinayet ve ölü insan görmüştün. O kadar çok görmüştün ki artık dayanamıyordun. Dünyanın böyle bir yer olduğunu görmek artık canını çok yakıyordu. Sherlock ve John'a bunu asla söylemedin. Ama son ilgilendiğiniz vaka seni derinden sarsmıştı. Bir anne kendi elleriyle daha günahsız bir meleği öldürmüştü. Hamile olman pisikolojinin sarsılmasına neden olmuştu.
Bir gün annen ile konuşuyordun. Sana sürekli Sherlock hakkında kötü şeyler söylüyordu. Sen sadece dinliyordun (Klasik Türk annesi sjdhg). Sherlock'un öyle bir insan olmadığını sen daha iyi biliyordun. Annen, sana çöktüğünü söylediğinde fark ettin göz altlarının uykusuzluktan morardığını. Sana 1 haftalığına yanına gelmen teklifini sundu. Annenin evi şehirden uzak sakin bir yerdi ve bu sana iyi gelebilirdi. Sadece 1 hafta..
Kabul ettin ve haber vermek için Sherlock'u aradın ama açmamıştı. John'u aradın kapalıydı. Sende onlar gelene kadar bekledin. Saat geç olmuştu ve hâlâ gelmemişlerdi. Odana geçtin ve uyudun, sabahı bekleyecektin. Sabah keman sesi ile uyandığında Sherlock'un geldiğini anlamıştın. Gülümseyerek odadan çıktın ve camın önünde keman çalan kocanı gördün. Yavaşça arkadan sarıldın.
Y/n: Günaydın.
S: Günaydın Y/n.
Y/n: Sana birşey söylemek istiyorum Sherlock.
Kemanını yerine bıraktı sana döndü. Beraber karşılıklı koltuğa oturdunuz.
S: Dinliyorum.
Y/n: Bunu uzun zamandır sana söylemek istiyordum.
Derin bir nefes aldın. Sherlock'ta söyleyeceklerini dinlemeye hazırdı.
Y/n: Sherlock, ben artık dayanamıyorum. Çok fazla ceset gördüm. Çok fazla beyaz göz, kansız vücut gördüm. En son gördüğümüz o küçücük beden.. Gerçekten düzgün düşünemiyorum artık.
Artık gözlerin yanmaya başlamıştı. Karnındaki bebeğe sarıldın ve ağlamaya başladın. Sherlock oturduğu yerden kalktı ve yanında diz çöktü. Sana kollarını doladı ve saçlarını okşamaya başladı.
S: Böyle düşündüğünü bilmiyordum Y/n. Özür dilerim.
Y/n: Senin bir suçun yok Sherlock. Sadece bu dünya fazla kötü.. Bak annemle konuştum. Benim 1 haftalığına orada kalmam gerektiğini söyledi.
S: Dosyalara bakamam lazım. Bana ihtiyaçları-
Y/n: Ben yalnız gideceği Sherlock.
Ağzını kapattı ve söylediklerini sindirmeye çalıştı. O an fark etmişti senin göz altlarını. Kendini suçlu hissetmişti. Kafasıyla onayladı.
Y/n: Teşekkür ederim Sherlock.
Tekrar sarıldınız.
S: Her gece uyumadan önce arayacaksın.
Y/n: Tamam.
İkiniz de güldünüz o sırada karnındaki bebek tekme atmıştı. Gülmeden edememiştiniz. Günü güzelce geçirdiniz. Gece olmuştu ve 9 saat sonra oradan ayrılacaktın. Uyumadan önce 1 haftalık kıyafetlerini ayarladın ve uyumak için yatağa uzandınız. Sherlock büyük kaşık olmuştu ve karnını okşuyordu. Güzelce uyudunuz, sabah kalktığınızda güzel bir kahvaltı hazırladı sana. Gitme zamanı geldiğinde yola çıktınız ve sana bir taxi çevirdi. 1 hafta boyunca dudaklarından ayrı kalacağın için uzunca öptün.
Taxi'ye bindin. Yol boyunca şarkı dinledin. Ama bir şeyden habersizdin. Birden kopan silah sesleri kafanı kaldırmana sebep oldu. Ondan sonrası ağır çekim gibiydi. Silahlı saldırıya uğrayan koca kamyon dengesini kaybetmiş size doğru hızla geliyordu. Son gördüğün şey kollarını bebeğine sardığındı.
Ondan sonrası karanlık..
\_(=_=)_/
Bu bölümün ikincisi gelecek..
Vote vermeyi unutmayın..♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sherlock'un Saçları /Sherlock Holmes İmagine
Short StoryBen Pisikopat değilim sadece yüksek işlevli bir Sosyopat'ım.. Sherlock'un saçlarına dokunmak isteyen ✋