• Bunu İkimiz De Biliyoruz •

672 47 26
                                    

Uyarı:
.İ/n = ikinci ismin

\_(•>-<•)_/

Mary ve John, Rosa yüzünden kaç gecedir uyuyamıyordu ve sizi bir akşam yemeğine davet etmişlerdi. Sherlock ile John'un evine vardığınızda siz Mary ile sıkıca sarıldınız tabii kucağındaki minik (2 yaşındaki )Rosa'yı unutmadan.

Y/n: Merhaba meleğim!

M: Gün boyunca sürekli gülümsedi. Sanırım senin geleceğini anladı Y/n.

Y/n: Ağh yampa Mary!

Salona oturduğunuzda Mary'e masayı hazırlamasına yardım ettin. John, Rosa ile ilgilenirken bir yandan da Sherlock ile son vaka hakkında konuşuyorlardı.

Sofrayı hazırlamış masaya oturmuştunuz. Mary ve John, Sen ve Sherlock yan yana oturmuştunuz. Yemekleriniz bitmiş koltuklara geçip içkilerinizi yudumlamaya başlamıştınız.

Gece güzel geçiyordu ama bir terslik vardı. Mary ve John çok yorgun görünüyorlardı. Rosa ağlamaya başlayınca Mary ayağa kalktı ve onu salona getirdi. Aklına gelen fikir ile Sherlock'a kısa bir bakış attın ve konuşmaya başladın.

Y/n: Bak ne diyeceğim Mary. Ben ve Sherlock küçük Rosa'ya bakarken siz de güzel bir uyku çekin? Olur mu?

M: Olmaz Y/n. Bunu kabul edemem. Hem eminim ki Sherlock bunu kabul etmez.

Hepiniz aynı anda Sherlock'a bakmıştınız. Sherlock sana bakışlarıyla "hayır" dediğini anlasan da ona en büyük silahınla karşılık verdin; yavru kedi bakışlarınla..

Göz devirip kafasıyla onayladı.

S: Evet küçük Rachel-

Y/n: ohöhuhühoROSAohuhohö

S: Küçük Rosa'ya bakmayı isterim.

Ona teşekkür edercesine baktın. Sonra Mary ve John'a gülümseyerek baktın. Ayağa kalktın ve küçük Rosa'yı kucağına aldın.

Y/n: Evet Rosa? Anne ve babaya ne diyorduk?

Sanki Rosa konuşuyormuş gibi sesini incelttin ve bebek gibi konuştun.

Y/n: İyi geceler anneciğim ve babacığım~

Mary sana minnet dolu bakışlarını bahşetmişti. John, oturduğu yerden kalktı ve yanınıza geldi.

J: Çok teşekkür ederiz Y/n.

Y/n: Sorun değil John. Rosa'ya bakmak benim için bir zevk.

Onlar salondan çıktıklarında sen ve Rosa yerinize oturdunuz ve oynamaya başladınız. O sırada Sherlock söyleniyordu.

S: Neymiş? "Senin için bir zevk"miş. Neymiş " Ben ve Sherlock küçük Rosa'ya bakalım sizde güzel bir uyku çekin"miş. Bu iyilikleri bize yapsan 6 tane çocuğumuz olurdu Y/n!

Son dediğini duyduğunda gözlerin büyüdü. Sherlock'a kısa bir bakışa attın. Ama o bakışını görmeyip kendini senin yanına atmıştı.

Y/n: İyi yanından bak Sherlock.

S: Varsa söyle bende bileyim Y/n  İ/n Homles.

Birbirinize baktığınızda ona heyecanla bakıyordun. Sizin düğününüze 2 ay vardı ama o sana 'Holmes' soyadını çoktan vermişti. Dudağına uzandı ve tutkulu bir öpücük bıraktı. Ayrıldığınızda Rosa küçük ve sevimli bir kahkaha atmıştı. Buna gülmeden edemediniz.

02.43

Saat gece 2 olmuştu ama Rosa hâlâ cin gibi ayaktaydı. Ona süt yapmak için mutfağa gittin ve Rosa'yı, Sherlock'a teslim ettin. Ilık bir süt yaptığında beberona doldurdun ve salona döndün. Gördüğün manzara ile gülümsedin. Sherlock, Rosa'yla çocuk gibi oynuyordu. Rosa'yı kucağına uzandırdın ve beberonla beslemeye başladın.

Belinde hissettiğin kollar ile Sherlock'un sana sarıldığını anladın. Çenesini boynuna yasladı ve Rosa'yı beslemeni izledi.

03.03

Sherlock, sen ve Rosa çekyatı açmış büyüdükten küçüğe uzanmıştınız. Sütünü bitren Rosa uyumak üzereydi. Ona, sana göre iğrenç sesinle, bir ninni söyledin ve uyuttun. Rosa ile birlikte birini daha uyutmuştun. Gülümsedin ve Rosa'yı çok sıkmadan sarıldın. Gözlerini kapattığında kulağına dolan sesle gözlerini açtın.

S: Evlendiğimizde mükemmel bir anne olacaksın Y/n İ/n Holmes. Bunun üzerine yemin edebilirim.

Gülümsedin ve sözlerine karşılık verdin.

Y/n: Gerek yok William Sherlock Scott Holmes. Bunu ikimiz de biliyoruz.

Gülüşü kulaklarına dolduğunda boynuna bir öpücük bıraktı ve daha sıkı sarıldı. Hepiniz uyuduğunuzda sabaha kadar herşey güzel olacaktı.

Sabah 05.30

John ve Mary, küçük kızlarına bakmak için odasına gittiler ancak bulamadılar. Salona geldiklerinde Rosa çoktan uyanmış seni izleyip gülüyordu. Sen ve Sherlock ise hâlâ geceki pozisyonunuzda uyuyordunuz.

Mary tam sizi uydıracakken John onu durdurdu.

J: Bu anı bir daha bulamayız Mary.

Diyip cep telefonuyla resminizi çekti. Sonrasında Mary, Rosa'yı kolların arasından yavaşça aldı ama sen refleks ile gözlerini açtın. Mary, sana gülümseyerek baktı.

M: Siz biraz daha uyuyun Y/n.

Ona minnetle baktın ve teşekkür edip gözlerini tekrar kapattın. Mary ve John çıktığında arkanı döndün ve melek gibi olan ama normalde sosyopatın teki olan sevgiline baktın. Dudağına küçük bir öpücük bıraktın ve uyumaya devam ettin..

 Dudağına küçük bir öpücük bıraktın ve uyumaya devam ettin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


\_(•>-<•)_/


Seni seviyorum William Sherlock Scott Holmes..


Vote vermeyi unutmayın..♡

Sherlock'un Saçları /Sherlock Holmes İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin