Uyarı: Çok fazla Dram.
\_(=_=)_/
Siyah taxinin tekerleği kaldırımda ilerliyordu. 10 dakika sonra gelen ambulans seni kolaylıkla çıkartıp hadtaneye götürmüştü. Zar zor nefes alabiliyordun. Bilincin kapalıydı sadece sesler vardı. Bedeninin soğuduğunu hissettin hem de fazlasıyla. Tek düşündüğ karnindaki bebeğinidi. Lestrad aldığı ihbar ile yola koyulmuştu tabii onunla beraber Shelock ve John'da. Olay yeri için 5 dakikalığına gelmişlerdi.
Sherlock ters donmüş arabayı inceleme yaparken kahverengi deri çantayı arabadan çıkardı. Aynı anda arabanın içinden taxi şoförunun cansız bedeni de çıkmıştı. Bu Sherlock'un nefes alış verişlerinin değişmesine sebep olmuştu. Çünkü bu seni annene teslim edecek taxi şoförüydü.
Hemen çantaya döndü. Tüm eşyaların oradaydı. Doğru düzgün düşünemiyordu. Aklına gelen senaryolar 2 saniyeliğine felç geçirmesine sebep olmuştu. Hızlıca Lestrad'a yürüdü ve yakasına yapıştı.
S: Bu arabadan bir kadın çıkartılmış!! Hangi hastane?!
John yanına koşup Sherlock'u geri çekti. Sherlock çoktan ağlamaya başlamıştı. Lestrad düşündü.
L: Bildiğim kadarıyla buradan bir kadın çıkartılmamış.
S: BU ARABADAN ALINAN KADIN HANGİ HASTANEDE!
Diye bağırdı. Anderson elindeki belgelerle Lestrad'ın yanına geldi. O sırada John sordu.
J: Bu kadın neden seni böyle telaşlandırdı Sherlock?
S: Çünkü o kadın benim karım, John!
John aldığı cevap karşısında şok oldu. Lestrad elindeki belgeyi Sherlock'a gösterdi.
L: Şurada hastanenin adresi yazıyor Sherlock.
Demiş eliyle götürdüğün hastanenin adresini göstermişti. Buradan hastaneye sadece 3 blok vardı. Sherlock hiç beklemeden koşmaya başladı, John'da onu takip edip bir yandan da Mary'ye haber veriyordu. Sherlock saniylere içerisinde kestirme yolları buldu ve koşmaya devam etti.
Hastaneye vardığında girişteki bekleyen insanları takmayıp en öne geçti.
S: Buraya az önce bir kadın getirildi. Y/n İ/n Holmes.
Kadım bilgisayardan birşeylere baktı.
G/k ( görevli kız): şu an ameliyatta gözüküyor. Sağdan devam edin sondan 2. kapı. Orada bekleyebilirsiniz.
Sherlock hiçbir şey demeden oradan ayrılsa da John teşekkür etti. Bekleme yerlerine geldiklerinde Sherlock ilk defa Tanrı'ya dua ediyordu. John bu gördü manzara karşısında senin, onu nasıl değiştirdiğini gördü. Ve sana minnettardı. Çok geçmeden herkes oradaydı. Mary, Molly, Bayan Hudson hatta küçük Rosa bile oradaydı. Senin ve bebeğinin oradan sağ salim çıkmasını bekliyorlardı.
4 saatin sonunda doktor çıkmıştı. Sherlock hemen ayaklandı ve doktorun yanına gitti.
Dr: Bayan Holmes'un ailesi siz misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sherlock'un Saçları /Sherlock Holmes İmagine
Short StoryBen Pisikopat değilim sadece yüksek işlevli bir Sosyopat'ım.. Sherlock'un saçlarına dokunmak isteyen ✋