Uyarı: İyi dövüşüyorsun
.Sarhoş Sherl ^-^
_(-3-)_
Sen. Big Bang saatinin çalmasıyla kafanı izlediğin televizyondan kaldırıp kolundaki saate bakıyorsun ve saatin 00.01 olduğunu görüyorsun.
Y/n: Sherlock yine geç gelecek anlaşılan.
Çok sorgulamadan televizyonu kapatıp odanıza geçtin. Yatağının içine iyice yerleştin. Tam kendini uyumaya hazırlamışken kapıdan anahtar sesleri geldi.
Y/n: Sherlock olsa uyuduğumu bilip sessiz girerdi içeriye.
dedin sessizce.
S: HAYAATIM! Bİ BARDAK Su-
X: Kapa çeneni Holmes!
Kadın sesini duyduğunda merakın arttı ve tabii sinirinde. Hızla yataktan kalkıp kapıya yaslanmıştın ki geçerken şifonyerin üzerindeki gece lambasını düşürdün. Birden her yer sessizleşti. Koltuktan ses geldiğinde Sherlock'un koltuğa oturduğunu veya kadın tarafından atıldığını anladın. Ardından sana doğru gelen adım seslerini işittin. Adımlar sana yaklaştığında nefesini tuttun. Ses kesildiğinde derin bir nefes aldın ve kapıyı açıp önündeki kadına saldırdın.
İyi dövüşüyordun ama karşındaki de fena değildi. Dövüşürken koltukta sızan Sherlock'u gördün. Sarhoştu. En son kadının yorulduğunu anladığında suratına bir yumruk geçirip bayılttın. Yerde yatan bedene baktığında bunun dün size "müşteri" olarak gelen kadın olduğunu gördün. Nefes nefese saçlarını geri attın.
S: Hayatım su istemiştim ama!
Sesin geldiği yere baktığında Sherlock'un sarhoş suratını gördün. Hiçbir şey olmamış gibi gülümsedin.
Y/n: Hemen getiriyorum hayatım!
_(-3-)_
Slm sevgili okurlarım (^-^)
Vote vermeyi unutmayın lütfen..♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sherlock'un Saçları /Sherlock Holmes İmagine
Short StoryBen Pisikopat değilim sadece yüksek işlevli bir Sosyopat'ım.. Sherlock'un saçlarına dokunmak isteyen ✋