Mew x Gulf - Perzselő tekintet pt.2 (+18)

1.1K 61 14
                                    

Sziasztok! Többen is kérték tőlem a folytatást az előző MewGulf ficihez, így írtam hozzá még egy részt, ami egyben az utolsó része. Jó olvasást!💛

Az ajtó hangos csapódása törte meg a társasház csendjét, ezzel jelezve, hogy a lakás tulajdonosa hazaérkezett.

Nem volt egy ajtócsapkodós fajta, Mew nyugodt embernek tartotta magát, de mostani társasága teljesen elvette a józan eszét.

Még csak épphogy beléptek a lakásba, de ma esti partnere már a falnak volt préselve, s csak falta méz édes ajkait.

Nem gondolta, hogy a fiú ilyen kezes lesz, azt várta, hogy ellenkezni fog, de tévedett. Az alkoholnak tudta be a dolgot, hisz jó pár pohárral legurított a fiú a beszélgetésük alatt.

Mewnak imponált Gulf szégyenlős, zavart viselkedése, aki alig mert a szemébe nézni, de a részeg, kicsit akaratosabb énje csak parázs volt a tűzre.

Gulf görcsösen szorongatta Mew hátán az izmokat, közben próbálta követni a kissé vad csókot.

Nem volt sok tapasztalata, hisz még soha nem volt párja, és nem volt az egy éjszakás kalandok híve. Most mégis belement egybe, bár a dobostól többen reménykedett.

Mew aranyosnak találta az esetlen viszonzást, de ez tette izgalmassá csókcsatájukat. Az idősebb jobban szerette, ha nála tapasztalatlanabb a szexpartnere, sok új dolgot taníthat az ártatlan Gulfnak.

Sütött a fiúról, hogy még egyetlen szexuális élménye sem volt, de ez így volt jól, Mew csak még jobban vágyott a formás fenekére.

Elválva a fiútól csókolt bele nyakhajlatába apró sóhajt kiváltva belőle, kicsit megszívva a területet. Gulf felvezette ujjait Mew hajához, amelybe már hetek óta bele akart túrni. Tetszett neki a helyzet, el sem hitte, hogy ez valóban megtörténhet.

Mew egyet gondolva az ölébe kapva a fiút indult el a hálószobájába, mégsem a bejárati ajtó mellett kellene megdugnia mai látogatóját. Gulf a cipelője ajkaira mart, ahogy átvetette karjait Mew nyakán, ezzel megnehezítve a hálószobába jutást.

A hálószoba középpontjában egy óriási franciaágy állt, amelyre ráhajította a kisebbet a ház ura, és vadállat módjára vetette rá magát. Mew szinte letépte a fiú mellkasát takaró fehér inget, így végre láthatja kidolgozott felsőtestét. Nem voltak kockai, de nem is volt nádszál, tökéletes volt.

Miután Mew kigyönyörködte magát újra Gulf nyakát vette célba, mely csak úgy hívogatta.

Gulf nem tudta mi tévő legyen, így csak tehetetlenül nyöszörgött Mew alatt, ujjait a másik tincsei közé vezetve.

A barna hajú lejjebb tévedve csókolt az egyik keményedő mellbimbóra, majd ízlelőszervével kóstolta az érzékeny bimbót, amely egy elégedett nyögést eredményezett.

Mew csak mosolyogni tudott, ahogy a fiú élvezettel teli arcát figyelte, és arra gondolt, hogyan fog rá feltekinteni, ha már tövig elmerült benne.

Ujjaival végig simított Gulf lapos hasán, majd folytatta útját egészen be a nadrágjába. Gulf az érintésre megremegett, és felgyorsult a lélegzete, pedig még a boxer elválasztotta Mew nagy tenyerétől. Még soha senki nem érintette ott saját magán kívül.

Őszinte reakciók voltak, amelyek csak jobban felhúzták Mew-t. Kezét elhúzta Gulf nemesebbik részétől, hogy ő is megszabadulhasson pólójától.

Gulf bódultan bámulta a felette tornyosuló izmos felsőtestét, és bátorkodva simított Mew kőkemény mellkasára. Elégedett volt a látvánnyal, még többet is kapott, mint ahogy képzelte.

Short Yaoi Stories (Hun)Where stories live. Discover now