Belépve az osztályterembe rögtön becéloztam padomat, melyen terveim szerint, végig alszom az összes órát. Mire megtaláltam a tökéletes pózt a szundihoz, legjobb barátom szeretetből úgy hátba vágott, hogy kénytelen voltam cakkba vágnom magam.- Lehetnél kicsit finomabb is, nem gondolod? - vágtam oda neki kérésemet.
- Bocsi Gyeomie, nem gondoltam, hogy ilyen kis gyenge vagy - nevetett ki.
- Bekaphatod a micsodámat, jó? - kérdeztem gúnyosan.
- Tudod, hogy szívesen, de nem itt, jó? - nevetett, de látva, hogy számomra nem vicces, és egy nézéssel képes lennék legyilkolni, abba hagyta.
- Lenyugodtál már végre? Ha nincs értelmes mondandód, hagyj aludni!
- Ne legyél már ennyire búvalbaszott! Nincs kedved eljönni este egy buliba? Nem ártana egy kis kikapcsolódás, be akarok pasizni, és neked se ártana egy csaj - győzködött kiskutya szemmel.
- Nem akarok menni, inkább otthon filmeznék, és punnyadnék. A bulizás nem nekem való - nyafogtam, mint egy öt éves.
- Jól van, akkor megyek egyedül, és úgy berúgok, hogy azt se fogom tudni melyik bolygón vagyok, majd megdugatom magam az első jöttment alakkal - ismerem már ezt a taktikát. Direkt mond ilyeneket, mert tudja, hogy úgy is vele megyek, mert féltem a kis seggét, de ahogy ismerem, tuti meg is tenné, amit az előbb elmondott.
- Jól van, elmegyek veled bulizni, de nem rángatsz be újra egy melegbárba, mert ha igen, a formás kis popsid fogja bánni - vigyorogtam rá perverzen.
- Rendben, de úgy se mernéd megtenni - de kis naiv, simán megfektetném, bár nem vagyok meleg, de kíváncsiságból kipróbálnám.
- Még úgy sem csináltam fiúval - kacsintottam rá, melytől paradicsom színű lett pofija, kis aranyos.
- Mikorra legyek kész? - tereltem a témát a szexuális beállítottságról.
- Olyan 20.00 jó lesz?
- Tökéletes, de most már hagyj aludni - dörmögtem a padra helyezve a fejem.
- Oké, jó éjt - nyomott egy puszit hajamba, majd előre fordult, hogy figyelni tudjon a beérkező tanárra. Én folytatom a pocolást, nem törődve az órával, nem úgy, mint Bambam, aki egy okostojás.
***
A nap hamar elment, egész nap aludtam, de mégis úgy indulok haza, mint egy zombi. Lassan sétálok haza, úgy is csak nagymamám vár otthon, és a cicám.
A lakás üresen tátong, nagyim biztos a szomszéd nénivel csacsog, ezért azonnal szobámba veszem az irányt. A lépcsőn találom édes kiscicám, kit felkapok kezembe, és miután beérek rezidenciámba, vele együtt dőlök el az ágyon. Végig simítok tarka cirmos bundáján, melyet örömmel fogad, imádom a kis cukiságot. Szegény kicsi szeme megsérült, így csak egyik szemére lát. Más biztos kirakná a szűrét, mert csúnyácska a szeme, de számomra ugyanolyan édes, mint a baleset előtt.
Megetetem a kis szépséget, majd elkezdek készülődni az esti buliba. Zuhanyzás után a ruháim között válogatok, de nem tudom mit vegyek fel, rosszabb vagyok, mint egy nyávogós csaj, kiktől falra tudnék mászni.
Végül kiválasztottam a tökéletes darabokat, majd magamra szedtem, ezután jöhet a smink, nem vittem túlzásba, csak egy kis szemceruza. Végig néztem magamon a tükörben, majd elégedetten hümmögtem, jó döntés volt a talpig fekete öltözet, így kiemeli bőröm fehérségét.
ESTÁS LEYENDO
Short Yaoi Stories (Hun)
Fanfic"Csak egy hamis ábránd volt számomra, hogy leszakíthatom a legszebb virágot a virágoskertből." - Mint egy virág (Markbum os) Elsősorban kpop, jrock bandák tagjairól, és a kedvenc thai színészeimről olvashattok történeteket.