Adının taehyung olduğunu öğrendiğim bu beyin arkasından ilerliyorduk. Bize evi veya içindeki insanları tanıtma zahmetine girmeden alt kata inip koridor boyunca yürümüştük. Koridordan sola dönüp ilk kapıyı açarak içeri girdi.
Konuşmaya başlamasıyla jiminle ikimizin gözleri odada dolanmayı bırakıp ona sabitlendi.
'Burası odanız fazla odamız olmadığı için ikinizde aynı odada kalacaksınız , dolapta günlük olarak giymeniz gereken kıyafetler var , bugünlük karşıdaki banyoyu kullanıp temizlenebilir ve üstünüzü giyip salona gelebilirsiniz. Bugün işe başlamayıp evi diğer çalışanları ve ev sahiplerini tanıyacaksınız. Şimdilik bu kadar . ' demişti.
Jimin ile ikimiz aynı anda bir baş selamı verip taehyung un odadan çıkmasını beklerken tekrar odaya bakıyorduk . Belkide hayatımızın sonuna kadar bu odada yaşayacaktık.
Oda çok büyük olmamasına karşın içindeki eşyalardan dolayı çok boşluk alanda yoktu , yeterliydi . Girişte sol tarafta sadece bir dolap bulunup yataklar ise uçları birbirine bakacak şekilde L duruyordu . Bu durumun odada boş yer kazanmak amacıyla yapıldığı belliydi.
Jimin hemen odanın sağında bulunan yatağa kendini bırakırken konuşmaya başladı .
' Ben geceleri karanlıktan korkarım ayrıca camdan bir şey gelir korkusuylada uyuyamam bu yüzden ben bu yatağı alsam senin için sorun olur mu ?'
Gerçekten küçük bir çocuk gibiydi karanlıktan ve camdan korkuyordu ' Ah kesinlikle sorun yok bende gece camdan dışarıyı seyretmeyi severim .' demiştim.
İkimizde bir süre sadece yatakta oturarak zemini inceledik sanki çok önemliymiş gibi . Sessizliği bozan yine jimin oldu . ' Sencede çok şanslı değil miyiz. Hayır yani her gün bir çok kölenin nelere katlandığını görüyor duyuyoruz . Ama bizi alan kişi resmen bize sadece hizmetçi gibi davranacağını söylüyor ve bu inanılmaz . '
Gerçekten de öyleydi çok şanslıydık. Banyoya doğru ilerlerken jimin'e ilk ben banyo yapacağımı söylemiş çıkardığı iniltilerden de onayladığını anlamıştım.
Banyodan çıkınca odadaki yatağıma uzanıp biraz dışarıyı seyretmiştim . Manzara evin arka bahçesine bakıyor oluşunun dışında ileride karanlıkta çok belli olmasada küçük yapay bir göl gözüküyordu. Acaba oraya gitme iznimiz var mıydı .
Kesilen su sesindende anladığım kadarıyla jimin in banyosu bitmişti. Odaya girince bir süre de onunla birlikte oturmuştum. Yine sessizliği bozan jimin oldu anlaşılan sessiz ortamlardan hoşlanmıyordu.
' Artık giyinip yeni haytımıza adımlasak iyi olacak . Hem bakalım bakalım kıyafetler nasılmış.'
Yüzünde gülümsemeyle dolaba ilerlerken kapağı açmış bir süre baktıktan sonra tekrar kapatıp bana dönmüştü . Yüzümdeki sorgulayıcı ifade ile ona bakarken o kaşlarını çatmış dudaklarını bir bebek gibi büzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESCLAVE & Taekook
FanfictionSevgili Kim Taehyung köle pazarında gördüğü tavşan dişli çocuğu kendine hizmetçi olarak satın almıştı. Ama bilmediği tek şey bu çocuğun bir hizmetçiden çok asil bir soylu olduğuydu. Peki adını bile bilmediği acılar içindeki bu güzel yüzlü çocuk daha...