-5-MUTLULUK

247 23 22
                                    


JIMIN

Yoonginin odasına yemeği götürdükten sonra ilk günden daha fazla yormak istememiş olacak ki ben odama yollamıştı.

Odaya girdiğimde jungkook çoktan yatmış ve uyuyordu.

Bende üstümü değiştirip yatağıma girdim.Bir günde ne çok şey yaşamış ve neler değişmişti.Sabah satışa çıkarılan köle olarak uyanıp akşam yatağıma özgürlük verilen bir insan olarak girmiştim. Gerçekten bu aile çok iyiydi.

İnsan haklarına saygı duyuyor ve bizi koruyorlardı.

Ben düşüncelerime dalıp gitmişken gök gürlemesiyle yerimden sıçradım.Hadi ama daha ilk geceden uyuyamayacak mıydım.

Bir süre yağmurun dinmesine bekledim ancak yağmur dinmek yerine daha da çoğalınca örtüyü kafama kadar çekip yağmuru duymamak için şarkı mırıldanmaya başladım .

'...Oh gözlerini ellerimle kapatıyorum-Oh o sıra yaklaşıyoruz-Seni bambaşka bir dünyaya götüreceğim-Şimdi gözlerini aç hadi!-Paletteki renkleri karıştır,filtreni seç-Hangi beni istiyorsun-Senin dünyanı değişterecek filtre benim-Kalbini kaplamama izin ver...'


Ben şarkıyı mırıldanırken yağmuru duymamak için sesimi fazla yükseltmiş olacağım ki üstümdeki örtü bir anda çekildi.

'Jimin gece gece ne yapıyorsun, anladık sesin güzel -ufak bir kıkırtı bırakır-'

'Ah üzgünüm seni uyandırdım öyle değil mi ? Gerçekten üzgünüm , sadece biraz korktum ve bu sakinleşmek için en iyi yöntemdi.'

'Ah şimdi hatırladım yağmurdan ve gök gürültüsünden korkuyordun öyle değil mi?'

'Evet küçüklükten kalan bir alışkanlık.'

'İstersen benim yanımda yatabilirsin , yataklar yeterince geniş.'

'Hayır , hayır sana rahatsızlık vermek istemem lütfen bunu yapmak zorunda değilsin.'

'Sen gelmezsen ben gelirim o zaman kay bakalım.'

Jungkookun beni iteklemesiyle yatakta biraz kaymış ve ona yer açmıştım. O ise kafamı boynuna gömerek bana sıkı sıkı sarılmıştı. Bu uzun süreden sonra gerçekten hoş hissettiriyordu.

'Jungkook parfümün mü var senin , gerçekten hoş kokuyorsun.'

'Hayır sadece taehyung kokulu mum yaktı onun kokusu üstüme sinmiş olmalı.'

'Anlıyorum. Bu arada teşekkür ederim '

'Ne için ?'

'Bana sarıldığın için. Bu gerçekten büyük bir şey.'

'Pekala ama şunu bilmelisin ki bizim burada birbirimizden başka kimsemiz yok o yüzden ne zaman bir şeye ihtiyacımız olsa ilk birbirimize koşmalıyız. Bu en ufak bir uyku dahi olsa. Ben bu gece sana sarılarak sana huzurlu bir uyku hediye etmiş olacağım. Ayrıca benimde sesim güzeldir. Kendi şarkılarımı bile yazıyorum. Dinlemek ister misin?'

'Evet lütfen'

'...O silinmiş gök kuşağı gibi bir rüya aramaya gittin mi?Tek bir şey kaderden farklıdırYaralı bakışların benimle aynı yere bakıyorLütfen hayallerinde kalUzaklardaki Okyanusun sesini duyuyorumBir rüyanın karşısında,ufuktaDaha net olan o yere gidiyorumŞimdi elimi tutBenim mutluluğumun sebebi sensinMutlulukMutlulukŞimdi elimi tutBenim mutluluğumun sebebi sensinÇöl çatlamış olsa bileBu dünyayı kim sallarsa sallasınTuttuğun bu eli bırakmaSakın bu rüyadan uyanma...'

ESCLAVE & TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin