Bu bölümü jk yeni solosu still with you ya adıyorum
TAEHYUNG
'Senin için bir şarkı yazdım tobias , doğum gününde söyleyeceğim.'
'Lütfen fransızca olduğunu söyle , senin fransızca konuşman çok hoşuma gidiyor.'
'-kıkırdar- Hayır seni küçük pirinç topu kesinlikle doğum gününden önce öğrenemeyeceksin.'
'Lütfen Jayme bari birazını söyle , hem benimde sana söylemem gereken bir şey var.'
'Ben şimdi söylemeyeceğim ancak sen şimdi söyleyebilirsin.'
Küçük Tobias hızlanan kalbine avucunu yasladı . Karşısındaki çocuk kendisine koca parlak gözlerle beklenti içinde bakıyordu.
Söyleyeceği şey tam olarak kalbinin içinden geçenlerdi . Jayme ye ondan hoşlandığını açıklayacaktı. Artık bir erkek arkadaşı olabilecek yaşa geldiğini düşünüyordu.
Daha henüz 6 yaşında olan tobias son bir kez içine derin bir nefes çekti. Arkasındaki mumu çıkararak jayme nin ellerine bıraktı.
'Benimle tıpkı jayme ve tobias ın hikayesindeki gib-'
'jung-'
Oyun alanına giren kadın jayme nin elini tutarak onu odadan çıkardı.
Bu kadardı işte rüya burda kesiliyordu taehyung ne yaparsa yapsın çocuğun gerçek adını hatırlayamıyordu. Zaten hatırlasa da değişecek bir şey olmayacaktı.
Jayme daha 5 yaşındayken ailesi ile odadan ayrıldıktan sonra çıktıkları yolculukta bir kaza da ölmüştü.
Taehyung ne jayme ye onu sevdiğini söyleyebildi ne de doğum günü şarkısını duyabildi.
Taehyung o zamandan beri birine aşık olamıyordu.Herkeste gözleri jayme yi arıyor kimsede onu bulamıyordu.
Ancak bir kaç gün önce bulduğu bu çocuk her yönden jayme ydi. Onun gibi tavşan dişleri vardı , fransızca konuşuyor ve mumları seviyordu. Neredeyse jayme nin yaşadığına inanacaktı.
Kollarının arasında uyuyan çocuğa baktı. Neden bu halde olduklarını puslu hafızasında bir kaç dakika arardı , anılar yavaş yavaş zihnine dolmaya başladı.
'Buldum seni .'
'Çok benziyorsun .'
'Ona o kadar çok benziyorsun ki neredeyse aynı kişi olduğunuzu düşüneceğim.'
'Ve bu beni çıldırtıyor.'
'Nolur daha fazla onun gibi davranma mumlardan bahsetme , fransızca konuşma , hiç bir şey yapma ne olursun , '
'En çokta onun gibi gülme ne olursun'
Taehyung kolları arasındaki bedeni daha çok sarıldı. Belki sabaha kadar olsada onu jayme olarak düşünebilirdi. Çocuğun kollarından çıkarak onu kendi kolları arasına aldı. Çocuğun kafasını boynuna soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESCLAVE & Taekook
FanfictionSevgili Kim Taehyung köle pazarında gördüğü tavşan dişli çocuğu kendine hizmetçi olarak satın almıştı. Ama bilmediği tek şey bu çocuğun bir hizmetçiden çok asil bir soylu olduğuydu. Peki adını bile bilmediği acılar içindeki bu güzel yüzlü çocuk daha...