"Oikeesti, mä oon niin innoissani!" Mathilda hehkuttaa, ja saa tyttöystävänsä Aikan pyöräyttämään silmiään.
"Sä oot nähnyt sen ainakin kymmenen kertaa, etkö sä osaa sen jo ulkoa?" Aika kysyy laittaen mustia, paksuja hiuksiaan poninhännälle.
"No, öö, joo, mut mikään ei voi voittaa Harry Potter ykköstä!" Mathilda toteaa kuin itsesyäänselvyyden, mutta lisää sitten hetken mietittyään: "Paitsi no ehkä kolmonen."
Tunnen oloni hiukan kolmanneksi pyöräksi, joten päätän ilmaista olemassaoloni kertomalla taas vaihteeksi jotain erittäin turhaa elämästäni.
"Hei muuten, mä kutsuin Johnin tänään meille", ilmoitan puhuen poikaystävästäni.
"No yllätys. Milloinkas sä ootkaan nähnyt sen viimeksi? Eilen, oliko?" Aika kysyy sarkastisesti, mutta hyväntahtoisesti.
"No äläs nyt, ne on söpöjä yhdessä", Mathilda sanoo hymyillen, ja lisää sitten, luoden Aikaan pisteliään katseen: "Sitä paitsi, parien kuuluu viettää paljon aikaa kahdestaan."
Aika jättää huomiotta Mathildan kommentin, ja katselee taivaalle. "Pian sataa, jos kävellään nopeasti, ehditään ennen sitä."
Kun saavumme elokuvateatteriin, sieraimiini leijailee herkullinen popcornin tuoksu.
"Oi, poppareita!" Mathilda huudahtaa korkealta heleällä äänellään.
"Hei, nyt muuten sataa", sanon katsoen ulos. Sadepisarat piiskaavat elokuvateatterin lasista julkisivua.
"Kuka sano!" Aika kukkoilee venyttäen ääntään. Mathilda pyöräyttää silmiään.
"Hei, leffan alkuun on vielä vartti, Aika, me ehditään ostaa suklaata!" hihkaisen ystävälleni, joka rakastaa suklaata melkein enemmän kuin mikä. Aikan silmät laajentuvat, ja hän kirmaa suklaan luokse irtokarkkihyllylle. Olemme kuin viisivuotiaita lapsia.
Ekasta luvusta tuli tosi luhyt, mutta pian on tulossa lisää! :3
Kertokaa mielipide?Julkaistu 3.5.20
YOU ARE READING
Ikirouta
RomanceCamilla on tavallinen 16-vuotias tyttö, joka rakastaa suklaata, kasveja sekä pikkusisaruksiaan Mikaelaa ja Noahia. Hän tykkää viettää aikaa parhaiden kavereidensa Mathildan ja Aikan, sekä poikaystävänsä Johnin kanssa. Hän on siis kaikin puolin hyvin...