Merhaba, bu kez yeni bitirdiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum size.
Tanıtım kısmını okuduğumda aklımda kurgu canlanmıştı fakat okuduğumda farklı bir şeyle karşılaştım. Kötü müydü? Elbette hayır, daha güzeldi bile diyebilirim. Sıradan değildi. Fakat cümleler bana çok basit kaldı. Onun sebebini de kendi içimde, yazarın başka kitaplarını da okuduğum için yeni yazmış olduğu bir kitapta daha farklı olacağını düşünmemdi. Fakat bu beni rahatsız etmedi. Onun dışında söyleyebileceğim bir şey var ki, kitabı bırakamıyorsunuz! Güzel bir kitaptı ve uzun bir süre akılda kalıcılığını koruyabilir ve kapağı gördüğünüz an da yine unutmadığınızı fark edersiniz. Yani oku, geç kitaplarından değildi.
Şimdi gelelim konuya..
Şahin Giray ve Didem, ikisinin de iş için gittiği Paris'te tanışıyor ve daha sonrasında güzel bir aşk yaşıyorlar. Fakat bir süre sonra Giray bir kaza geçiriyor ve hafızasını kaybediyor. Asıl olaylar burada başlıyor, Didem Şahin'i o kadar seviyor ki ona kendini hatırlatmak için her yolu denemeye hazır. Üstelik Giray'ı bekleyen bir sürprizimiz de var.
Didem ve Giray karşılaştıkları engellere rağmen beraber olmayı başarabilecekler mi, Didem pes edecek mi, Giray hatırlayacak mı, diye çok düşünüyorsunuz okurken. Tabi ki hepsinin cevabını da alıyorsunuz.
Bunların yanında hikayemizin yan karakterleri Buse -Didem'in arkadaşı- ve Kaan -Giray'ın arkadaşı- da yüzümüzde gülümseme bırakıyor.
Genel olarak yan karakterleri baş karakterlerden daha çok seven biri olarak, Didem ve Giray'ın ışığı altında sönük kalmadıklarını söyleyebilirim.
Bir şans vermeye değer..
Keyifli okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Önerileri
Short StoryMerhaba, okuduğum kitapların herkes tarafından okunmasını isteyen bir çılgın olarak böyle bir işe giriştim. Umarım siz de beğenirsiniz, keyifli okumalar.🌸 Kapak: @smcelep