Dilbeste

375 8 2
                                    

Merhaba, sabah sabah geldim ama neden bu kadar erken geldim hemen söylüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba, sabah sabah geldim ama neden bu kadar erken geldim hemen söylüyorum. Bu kitabın benim için yeri çok ayrı. O yüzden ne kadar erken o kadar iyi diye düşünerek tüm gece okudum ve hemen yorumunu girmek ve daha çok kişiye ulaştırmak istedim. Zaten okuyucusu çok, neden daha çok olmasın? Bakın bu hikayeyi okuyun, okuyun abi.

Yeri bende neden farklı önce onu açıklamak isterim. Sanırım 2015 yılında ya da 2016 da olabilir facebook grubumuz vardı Aslı ablamın okuyucuları olarak ve o grupta hikaye karakterleriyle ilgili neler dönmezdi ki.. Çok özledim o zamanları fakat şimdi denesek belki de aynı zevki vermez hiçbirimize, güzel anılardı.. Beste ve Kerem karakteri de benim onlar için ayrı hesaplar açarak paylaştığım karakterlerdi. Beste'nin ya da Kerem'in ağzından konuşmaya bayılıyordum çünkü bu çift hem gerçek olamayacak kadar eğlenceli hem de bi o kadar gerçekçi.

Şimdi gelelim 'siz neden bu kitabı okumalısınız?' kısmına. Öncellikle efendim Beste kızım küçüklüğünden beri gördüklerini ve işittiklerini unutmayan ve bunu hayatına yansıtan bir kızımız. Hayatını bu şekilde milim milim işleyerek zengin beyefendimiz Kerem Saimoğlu ile evleniyor. Zengin olunca çok mutlu olacağını, paranın hayatındaki bütün sorunları çözebileceğini düşünüyor ve aynı zamanda Kerem'in yakışıklı olmasıyla da hayatının çok güzel bir şekilde süreceğine inanıyor. Fakat bu inancı tahmin edersiniz ki çok uzun sürmüyor ve evlendiği günün ertesi günü Kerem onu terk ediyor. Sebebini okudukça anlayacaksınız efendim çok acele etmeyin.

Kerem ve Beste hem birbirlerini anlamaya çalışıp hem birbirlerinden bir şeyler saklayarak doğu yolları bulup mutlu olabilecekler mi diye merak ediyorsanız çok fazla beklemenizi tavsiye etmem. Çünkü Aslı ablam Dilbeste'nin kitap olmasını istiyor ve belki de ondan sonra en çok isteyenlerden biri de benim. Ben bütün hikayeleri kitap olsun istiyorum. Çünkü kalemi ve yüreği güzel insanları kaybetmememiz lazım. Okuyup, okutalım efendim.

Keyifli okumalar..

Wattpad Kitap ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin