Günaydın, dün bir mesaj aldım ve neden sürekli Aslı ablamın hikayelerini paylaştığımı sormuş birisi. Çünkü çok iyi! Çünkü onu çok seviyorum! Umarım onu biraz olsun mutlu edebiliyorumdur ve rahatsız olmuyodur.. Şimdi önerime geçelim..
Daha öncesinde kitap olmuş ve bir süre sonra tekrar bizim için burada yayınlanmış olan Çirkin ve Güzel ile geldim bu kez.
Baş karakterimiz Melike biraz fazla kiloya sahip bir kızımız ve Çetin de onun kocası. Fakat bu evlilik öyle tahmin ettiğiniz gibi aşkla gerçekleşmiş bir evlilik değil.
Melike, babadan zengin ve biraz şımarık yetişmiş, başka türlüsünü görmemiş bir kızımız. Çetin'e aşık oluyor ve sonucunda gelişen olaylarla Çetin ile evleniyor.
İlk başta her şey iyi gibi gözükürken sonradan bir yerlerden patlaklar çıkmaya başlıyor.
İlk kitapta okuduğumuz olaylar bir patlama noktasına denk geldiğinde Melike ve Çetin boşanıyor. İkinci kitap bu şekilde başlıyor ve ben ikinci kitabı daha çok sevdiğimi itiraf etmeliyim.
Şu an da wattpad üzerinde iki kitap da tek kitap içerisinde birleşmiş durumda, iki kitabı da ayrı ayrı aramanıza gerek yok.
Melike'yi ikinci kitapta daha kendi ayakları üzerinde durabilen birisi olarak görüyoruz ve eminim ki bu hepimizin daha çok hoşuna gidecektir. Çetin ise yaptığı bazı hataların bedelini Melike'ye ulaşamamakla ödeyecektir.
Kitabın sonunda ise gerçek mutluluğu yakalayabilecek mi yakalamayacak mı merak ettiğimiz bu ikiliyi yüzümüzde gülücükle hatırlayacağız.
Şiddetle tavsiye ederim.
Keyifli okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Önerileri
Short StoryMerhaba, okuduğum kitapların herkes tarafından okunmasını isteyen bir çılgın olarak böyle bir işe giriştim. Umarım siz de beğenirsiniz, keyifli okumalar.🌸 Kapak: @smcelep