Merhaba, yine bir Aslı abla kitabıyla geldim.
Bu kitabın ilk bölümlerini okuduysanız size Aslı ablamın 'aşkın yolu bir' serisinden bahsetmiştim.
İşte şimdi bahsettiğim serinin ilk kitabıyla geldim. Bu kadar geç gelmemin sebebi ise bölümlerin yüklenmesini beklememdi.
Bir Yudum Aşk, daha önce basılmış bir kitap ve baskısı bittiği için ablam tekrar yayımlama kararı aldı, okumanızı çok isterim.
Sevgi ve Fırat'ın hikayesini anlatıyoruz bu kitapta. Berke'nin, Dicle'nin ve Burak'ın anne ve babası olan Sevgi ve Fırat.
Fırat; karısını kaybetmiş, oğlu ile hayatta tutunmaya çalışan bir adam. Fakat şöyle bir sorunumuz var, Berke yani Fırat'ın oğlu, yürüme engelli bi çocuk ve haliyle tek başına çok zorlanıyor Fırat. Hem Berke'ye iyi bir anne hem de artık yalnızlığına bir nefes istediği için bir tanıdık aracılığıyla Sevgi ile tanışıyor ve evleniyorlar.
Sevgi ise annesi hasta bir kızımız ve ameliyat için paraya ihtiyacı var. Fırat, Sevgiye annesinin iyileşmesi için yardım ediyor. Fakat sanmayın ki evlilik karşılığında yapıyorlar bu evliliği. Sevgi, Fırat ile evlenmese de Fırat ameliyatı karşılardı. Bunu hissediyor ve görüyorsunuz.
Bu hikayemizde iki gencin birbirini tanıyışını, anlayışını, kavga edişlerini, kıskanışlarını ve sevgilerini görüyorsunuz. Bir şans vermek için çok gecikmeyin derim.
Keyifli okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Önerileri
Historia CortaMerhaba, okuduğum kitapların herkes tarafından okunmasını isteyen bir çılgın olarak böyle bir işe giriştim. Umarım siz de beğenirsiniz, keyifli okumalar.🌸 Kapak: @smcelep