Vera ile Vaha

334 3 2
                                    

Merhaba, bugün size geldiğim kitap Vera ile Vaha, Eylül ile Atalay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba, bugün size geldiğim kitap Vera ile Vaha, Eylül ile Atalay. Her ne kadar farklı kişilermiş gibi dursalar da Vera, Eylül; Vaha da Atalay. Kitabı okuduğunuzda ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. 

Sabah namazında başlayıp gözümü bile kırpmadan okuduğum bir kitap, o kadar gözümü kırpmadım ki şu an gözüm açılamıyor dostlarım. Fakat neden bir tatili bu şekilde değerlendirmeyeyim ki? 

Kitabımıza gelecek olursak, Eylül ve Atalay yıllar önceki iki sevgili ve belli sebeplerden olayı yarım kalmışlar. İkisi de farklı yerlerde farklı acılar yaşamışlar ve Eylül hayatına devam etmeye çalıştığı için kendisini seven birine şans tanımak istemiş. Fakat hepimiz biliyoruz ki kader biz ne yaparsak yapalım peşimizi bırakmayan olaylar bütünüdür. Eylül, nişanlısının ailesiyle tanışmak ve artık beraber yaşamak için geldiğinde, Atalay'ı nişanlısının yani Özgür'ün beraber yaşadığı kuzeni çıkıyor. Şöyle algılanmasın, Atalay ve Özgür beraber yaşamıyor hatta birbirlerinden pek haz da etmiyorlar. Özgür ve Atalay'ın aileleri hep birlikte yaşıyorlar. Tabi Eylül'ün gelmesi de ortalığı biraz karıştırıyor ve asıl olaylar bu şekilde başlıyor.

Kitabı okurken de bittiğinde de hep aklımda olan şuydu, geçmişte ne yaşamış olursak olalım bugün ve bugün hayatımızda olan kişiler önemli. Çünkü eğer geçmiş geleceğimiz olmaya çalışıyorsa, onun ne yapacağına bu iki kavramı oluşturan şeyler karar verir. Kitabı okumuş olanlar beni anlıyor, okumamış olanlar ne diyor bu kız diye düşünüyor. 

Neden böyle düşünmek yerine kitabı okumayasınız? Bir şans vermeye değer..

Keyifli okumalar...

Wattpad Kitap ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin