3.

516 25 0
                                    

Probudila jsem se a ještě chvíli se převalovala v posteli. Vzala si mobil a koukla na čas. 8:05?!! Vylítla jsem z postele a převlékla se do modrého overalu, umyla si zuby, učesala se a sprintovala do školy. "Už zase pozdě..." oznámil mi učitel když jsem vcházela do třídy "omlouvám se" sedla jsem si na místo a vybalila učebnice a sešity. "No zrovna když si přišla pozdě, pojď na zkoušení" řekl mi učitel, vzala jsem si žákovskou knížku a došla před tabuli. "Tak mi něco pověz o sopkách..." zamyslela jsem se ale na nic jsem si nemohla vzpomenout. "No tak máš za 5" usadila jsem se a vytáhla mobil

Šmudlinka- Noahu, jsi tady?

Neznámý uživatel- Pro tebe vždycky :-*

Šmudlinka- Fakt díky, mám kvůli tobě 5

Neznámý uživatel- Kvůli mě??

Šmudlinka- Přišla jsem pozdě do školy protože jsem zaspala, nejsem zvyklá být v noci vzhůru... :-/

Neznámý uživatel- Omlouvám se...

Dočetla jsem zprávu a učitel už stál u naší lavice. "Vážně Smithová? Dej mi ten mobil." sebral mi mobil a zavřel ho do šuplíku. No super, zaspím, dostanu pětku a učitel mi sebere mobil. Ještě zbývá aby mě Tom zmlátil. "V pohodě?" drkla do mě Sarah. "Tak nějak..." Na konci hodiny na mě učitel promluvil "Amy, stav se za mnou do kabinetu" tak jsem se teda o přestávce stavila do kabinetu. Třikrát jsem zaklepala a odstoupila. "Dále" ozvalo se zevnitř a já vstoupila. "Amy posaď se" ukázal na židli před ním, pokračoval. "Takhle už to dál nejde, už dva dny po sobě si přišla pozdě na hodinu a máš špatné známky , což je asi to nejhorší." dokončil učitel "já se vám omlouvám ale mám to teď dost těžký...dejte mi aspoň týden a já se zlepším." přesvědčila jsem "no tak fajn ale ani o den víc, jinak by jste mohla propadnout." kývla jsem na souhlas. Několikrát po sobě mi cinkal mobil, věděla jsem že je to Noah.

"Je to tak důležité?" zasmál se učitel "ani ne.." odpověděla jsem "tak už běž" vzala jsem mobil a šla po chodbě domů.

Noah- Fakt promiň, jsem zvyklý být v noci vzhůru...

Noah- Ty seš naštvaná? Proč neodpovídáš

Noah- aha, dobře nechám tě a omlouvám se

Šmudlinka- nejsem naštvaná a nic tak strašného si neudělal :-D jenom mi učitel vzal mobil když jsem si s tebou psala

Noah- Uff, já se lekl ;-D

Šmudlinka- :-D

Psala jsem Noahovi zprávu a nevšimla si že přede mnou někdo stojí. Narazila jsem do Toma a spadla na zem. Jelikož byl silnej a tvrdej jako kámen tak se ani nehl. "to jsi slepá že sis mě nevšimla?" zasmál se Tom. Chytl mě za tričko a vytáhl nahoru. Po chvíli mě odhodil na konec skříněk. Tom s kámošema odcházeli ven ze školy a mě došlo že se mi něco stalo s rukou. Z jídelny zrovna vycházela Sarah a když si mě všimla, přiběhla za mnou. "Bože Amy si v pořádku?" strachovala se "nevím, bolí mě hrozně ruka" Sarah mi pomohla vstát "pojď musíme do nemocnice" "ne Sarah já nechci" odmlouvala jsem "ale pojď a žádný kecy"

Seděla jsem na lehátku a doktor se díval na rengen mojí ruky. "Slečno Smithová, máte zlomenou pravou ruku, ale nebojte, dostanete sádru a jste pravačka nebo levačka?" oznámil mi doktor "pravačka" "v tom případě nebudete aspoň 2 týdny chodit do školy" popravdě jsem byla dost ráda, Aspoň se vyhnu Tomovi. Doktor mi nasadil sádru a oznámil že už mohu jít domů a za dva týdny přijít zase na kontrolu. Sarah mě doprovodila domů "dávej na sebe pozor" řekla mi a opatrně objala. Došla jsem domů a hned jak mě spatřila mamka divila se "Amynko co se ti stalo?" zamyslela jsem se co řeknu "no,... bouchla jsem se ve škole o skříňku'' zalhala jsem "zlatíčko pojď si lehnout" ustlala mi na gauči a na dva týdny se stal gauč mojí postelí. Mamka odešla do koupelny.

Noah- Ahoj :-)

Šmudlinka- Ahojky :-)) promiň špatně se mi píše, mám zlomenou ruku.

Noah- Jak to? Co se ti stalo?

Šmudlinka- Noo...

Noah- Co?..

Šmudlinka- Bouchla jsem se o skříňku ve škole

Noah- kdo by uvěřil takové blbé výmluvě? Řekni pravdu...

Šmudlinka-  Mamka tomu uvěřila i nejlepší kámoška....Tak fajn... hodil se mnou jeden kluk ze školy který mě dlouho šikanuje ale nikdo o tom neví... :-/

Noah- Jako fakt?! Hajzl... Měla bys to někomu říct

Šmudlinka- Já nevím... Nechci

Noah- Udělej to, není příjemné když tě někdo šikanuje a ty to nechceš... Uleví se ti

Šmudlinka- ...

Mamka procházela do kuchyně vařit večeři. "Mamii?..." zastavila jsem jí "ano zlatíčko?" usmála se a to mi dodalo sílu, říct jí to. "Musím ti říct pravdu..zlomila se mi ruka protože se mnou hodil Tom.. Už dlouho mě šikanuje spolu se svými kámošema, a já se to bála někomu říct.'' Mamka se úplně zarazila "to mě mrzí zlato ale měla si mi to říct dřív a už by se to vyřešilo dřív..." vysvětlila mi mamka a dala mi pusu na čelo. "Já vím..." usmála jsem se na mamku. "Vyřeší se to a dají ti pokoj. Co bys chtěla k večeři?" zeptala se mě. "Ano... Co takhle ryba s hranolkami...?'' uznala jsem "dobrý nápad.." přiznala mamka.

Šmudlinka – děkuji ti hrozně moc, řekla jsem to mamce ❤️

Noah- Nemáš zač :-) je dobře že si to někomu řekla...

Šmudlinka- Ano :-*

Kiss me, Noah |Noah Schnapp| {dokončeno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat