20.

224 16 1
                                    

Konečně jsem došla k Noahovi domů a spatřila...jak leží na zemi s flaškou nějakého alkoholu a nevypadal zrovna střízlivě.

,,Noahu?..."

,,Co je?" vyjel na mě trochu hlasitě.

,,Proč jsi to-proč, jsi se opil?"

,,Co je ti do toho"

Nepřipadal mi ani jako Noah, je milý hodný a citlivý kluk ale teď? Chová se úplně jinak ale já nevím proč a co se stalo...asi to od něho hned nezjistím když se opil.

,,Můžeš mi to aspoň vysvětlit?" sebrala jsem odvahu a vyjela na něho stejně jako on na mě.

,,Nechápu proč se najednou staráš" odpovídal nesrozumitelně.

,,Noahu, já ti chci pomoct, mluv se mnou prosím, chci vědět co se stalo abychom to mohli vyřešit"

,,Volala mi mamka, stačí?!" už vážně zakřičel.

,,Ozvi se až se budeš chovat normálně" odešla jsem a silně práskla dveřmi.

Utřela jsem si slzu která mi práce stékala po líci a běžela domů. Vím že je opilý a nebude se ke mně chovat zrovna nejlíp ale tohle přehnal. Nenechám ho aby na mě křičel a vybíjel si tu zlost na mně, i když mě třeba zrovna potřebuje.

Když jsem se rozvalila na postel, sebrala jsem ten papírek který mi věnoval Josh.
Bylo na něm jeho číslo.... Chvíli jsem se rozmýšlela a pak nahlas řekla.

,,Tohle bude moje odplata..."

Omlouvám se že dlouho nebyl žádný díl ale teď se k tomu vrátím.💖 Mějte se pěkně.

Kiss me, Noah |Noah Schnapp| {dokončeno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat