Probudil jsem se, ale Amy ještě spala, tak jsem pomalu vstal. Bylo 8:45. Převlékl jsem se do kraťasů a trička. Tiše jsem vstoupil do kuchyně a našel vzkaz na kuchyňské lince.
,,Jeli jsme k babičce na 2 měsíce, tak to tady nějak zvládněte, počítám s tím že tě bude Amy navštěvovat....😀 mám tě ráda, s pozdravem máma"
Vzkaz jsem odložil a pomalu vcházel do Chloe pokoje, abych měl jistotu, zda jela taky. Jenže v její posteli nikdo nebyl, takže zřejmě jela s rodičema. Vrátil jsem se za Amy, která už byla probuzená ale měla zavřené oči.
,,Dobré ráno, lásko" pozdravil jsem ji a hned se usmála.
,,Dobré ráno, Noah" a políbila mě.
,,Co budeme dnes dělat?" zeptala se ustaraně.
,,To už vymyslím já, pojď se nasnídat." pobídl jsem, tak jsme se vydali do kuchyně. ,,Kde jsou všichni?" zeptala se.
Jenom jsem jí podal vzkaz a ona si ho začala číst.Přišel jsem k telefonu a začal volat Finnovi. ,,kámo?" řekl jsem do hovoru. ,,No? Co se děje?" nechápal ještě ospale. ,,Zavolej Sadie, Millie, Calebovi a Gatenovi ať přijedou za tebou na chatu, já s Amy dorazím taky a mohli by jsme si užít den" vyložím mu můj plán a chvíli slyším jenom ticho.
,,Dobře, já jim zavolám, tak doražte o půl třetí odpoledne, čau" ,,čau" a zavěsím hovor. ,,S kým sis to volal?" stojí už za mnou Amy. ,,S Finnem, přijedeme k němu na chatu, kam přijedou i ostatní."
,,Sadie, Gaten, Caleb a Millie?" zeptala se. ,,Jo"usmál jsem se. ,,Tak já jdu udělat snídani, třeba míchané vajíčka" napadlo mě ,,ty mám ráda" dodala Amy a tiše se zasmála.
Donesl jsem ke stolu už uvařené vajíčka a my si sedli. ,,Dobrou chuť" popřál jsem jí. ,,Tobě taky" zasmála se a pustila se do jídla.
Není to moc zajímavý díl ale na příští se můžete těšit 😆 hezký den vám přeju.
ČTEŠ
Kiss me, Noah |Noah Schnapp| {dokončeno}
Historická literaturaAmy Smith je velmi chytrá dívka. Začne si vypisovat s tajným ctitelem...