10.

386 24 0
                                    

,,to nejde.." odtrhnu se od něho a vstanu. ,,Proč ne" nechápe. ,,Nemilujeme se" ,,ale já tě miluju Amy!" zvolá přes celý dům Noah. Celá se zarazím a mám v plánu odejít. Jenže mě Noah chytne silně za ruku tak se prudce otočím. ,,Ale jestli ty mě ne, tak můžeš jít..." já ani nevím jestli ho miluju... znamená pro mě hodně a nechci ho stratit takže .... ,,Já tě taky miluju" zvolám hlasitě a zase ho políbím

Noah se nechá a přidá se. ,,Šla by jsi dnes se mnou do klubu?" zeptá se mě. Do klubu? Pomyslím si. Tam jsem v životě nebyla. Nevím jestli mě to zrovna láká. No co, zkusit to někdy musím. ,,Jo, ráda" odpovím a propletu si s ním ruce.

Večer

,,Už jsi převlečená?" ptá se mě Noah u dveří. Pomalu vyjdu z koupelny, už hotová. ,,Wow" řekne nahlas. Tiše se zasměju. Na sobě mám bílé lodičky, světle modrý croptop, černé kraťase a jsem nalíčená. ,,Moc ti to sluší" pochválí později ,,děkuji" uculím se.
Jemu to taky moc sluší. Má tmavé kalhoty a bílé tričko. ,,Tak můžeme už jít?" zeptá se ,,jo můžeme" usměju se a vydáme se k autu.

Přijeli jsme ke klubu, ze kterého už šla slyšet hudba a křik lidí. Noah mi pomohl vystoupit z auta a vešli jsme dovnitř. U V.I.P. stolu jsem spatřila herce ze Stranger Things. K nim jsme také šli. ,,Ahoj" pozdravil své kolegy Noah. ,,Tohle je moje holka, Amy" představil mě jim. Všichni se na mě usmáli, nejvíc Caleb který až úplně slintal.😃 ,,Počkej tady, jdu nám pro drink" zašeptal mi Noah do ucha a vydal se k baru.

,,Ráda tě poznávám Amy, já jsem Millie, nejlepší kamarádka Noaha."  představí se mi jedna z hereček ze Stranger Things.  ,,Já vím" usměju se a obejmu ji. ,,Mám tě hrozně moc ráda Millie" řeknu jí. ,,Já tebe taky"
Millie později odejde k Sadie a připlazí se ke mně ten Caleb který hraje Lucase. ,,Ahoj" pozdravím ho zděšeně
,,Ahoj krásko" nadzvedne obočí. Pohledem se znechutím ale snažím se to zakrýt. Noah už přišel s drinkama a jeden mi podal.

Všiml si zájmu Caleba o mě, tak si mě Noah přitáhl víc k sobě a vraždil ho pohledem. ,,To je moje oblíbená písnička" řeknu jim. ,,Ehm ehm, půjdeš si zatančit?" zeptá se mě Caleb. ,,Tak jo" usměju se. Chytne mě za ruku a jdeme tančit. Noah nás vražedně pozoruje a později k nám přijde. ,,Nech ji být" odstrčí ho ode mě a sevře mě v objetí. ,,Co máš za problém" vyjede po něm Caleb a celý klub si nás všimne a začne nás pozorovat. ,,To je moje holka kreténe" strčí do něj Noah.

,,To už stačí!" křiknu po nich ale oba mě neposlouchají. Navzájem se strkají a pokračuje to bitkou. ,,Dost!" zakřičím naposledy a oddělím je od sebe. Chytnu Noaha za ruku a táhnu ho ven z klubu. Náložím ho do auta a jedu k jeho domu. Je celý od krve a bez vědomí. Tohle už oba dva přehnali.

(Mám Caleba moc ráda tak omluvte jakýho blbce jsem z něho udělala😅)


Kiss me, Noah |Noah Schnapp| {dokončeno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat