22

49 5 0
                                    

Lou kwam thuis met een big smile. Waar door ik meteen wist dat hij door was. Hij ging nast me op bed ziten en zij. "Ik zit in one direction..." waar op mijn vraag volgde: wat is one direction ? louis keek me aan heb je niet gekeken. Ik .... uhm nee... srry lou.. louis keek me teluur gesteld aan. 'oh ' ik voelde me gelijk super schuldig.. lou sorry ik was het vergeten. Louis keek me heel kwaat aan. En zij zacht eigenlijk ben jij echt een bitch.... "maar wel mijn bitch " hij trok mij op zen schoot en kuste me. Gaat het een beetje? Ja hoor nu jij er bent wel lou.. ik begon teblozen. Wil je me nu uit legen wat one direction is...? "Oh ja tuurlijk. One direction is een nieuwe band. Met vijf leden. Harry, Laim,Zayn,ik en uhm hoe hete die laatste ook al weer." Hoe ziet ie er uit..?" Hij is blond, ik dacht blauwe ogen, en uhm hij heet uhmmm... uhh.. oh ja niall " mijn ogen werden grood. Wat zij je nou ? "niall dat is zijn naam " wat is zijn achternaam? Heb je een foto van hem ? Hoe oud is hij? Ik had nog nooit zo veel vragen gehad. Hij is 16 nu net als jij. Hij verft zen haar trouwens blond van zigzelf heeft hij bruin haar.  Zen naam is Niall James Horn. En een foto even kijken. Hij pakten zijn tellefoonn dit is niall. Ik keek na de foto. De tranen schoten in m'n ogen. Dat ik dacht.. maar... nee dit kan niet...de tranen prikte." wat is er liefy? " dat is niall.. "ja dat zeg ik net "nee die jongen is mijn tweeling broer. Louis keek me vol ongeloof aan. "Nee. Schat je kan veel proberen maar dat maak je mij zelfs niet wijs.' tog is het zo ik sta op en loop naar de computer. En tik de naame van m'n moeder in op fb. Ik zoek hastig daar haar foto's op een van de oudste  foto's. sta ik samen met m'n broertje. Mijn tweeling broer. Waar de tekst bij stond. Dan.ben je uitendelijk moeder van een tweeling. Rechts staat ons kleine meisje lucy lady horn en lings ons kleine jongetje niall james horn. louis keek naar het scherm. Ben jij een tweeling ?

het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu