Ik kon hem wel slaan, deet ik niet daar is ie te lief, knap, schatig voor wat is er schatig aan louis? Nou ? Duhhh louis het geheel is schatig (srry a big fan) ik keek hem aan louis keek heel ja apard na men gezicht. Ok mischien zit er taard op toch. Hij liep naar me toe en stond vlak voor me.(Hij trouwens 5t/m10 cm grooter dan ik.) hij likte me voorhoofd waar door ik auto matisch om hoog keek . En natuurlijk daar kwam louis weer met zen drooge op merkingen. Mmm smaakt naar taart ik keek hem heel droog aan. en pakte een doek dee men gezicht af, en toen lachen we uit het niets in eens hellemaal dubbel. louis ging weer tegen me aan staan hij knuffelde me mij gezicht richting het raam. Tot ik een paniek aan val kreeg toen ik ellenoor aan de overkand zag staan en men moeders auto net de straat in ree. Louis voelden het aan men ademhalling denk ik wand hij duwde me een klein stukje naar achteren. Is er iets luc?.. ik ellenoor is vrij en meen moeder ook de auto vsn mijn eigen moeder ree de op rit op. ellenoor stond nog aan de overkand. De bel ging louis liep na de deur ik bleef in de keuken. ik hoorde de deur. Hoi kan ik iets voor je doen ? Ja waar is lucy ik hoorde dat ze hier is waar is ze waar is ze? Ze duwde louis opzij en rende na binnen. Lucy kom hier riep ze streng ze kwam de keuken in ik vloog automatich in elkaar. Een trap in.meen zij vlogde io had meer verwacht dus keek om en zag dat louis haar sloeg en haar arm op haar rug draaide en naar buiten sturde . De paniek aanval werd grooter toen, ik haar hoorde gillen van mij ben je nog niet af, je kan niet elke minuut van de dag bij elkaar zijn. het was zo erg dat ik nokoud ging ik viel op de rand van een stoel. Ik kon wel bewegen. Ik wou alleen niet......
JE LEEST
het verleden
Randomik kwam bij school aan natuurlijk weer telaat ik rij razent snel naar huis me moeder was woedend er volgde een paar klappen in mijn gezicht tot de bel ging er volgde een klap op me neus waar door ik achterover op de grond viel en nog een trap in mn...