24

40 4 0
                                    

We stonden zo nog vijf minuten. Ik ga niet weg Lou . dat kan ik niet eens. 'Het spijt me dat ik zo boos wert. Wil je je broer misschien ontmoete?" ja echt super graag..... Ik gaf Louis een kus. En we liepen naar benedend. Deden onze Jasen en schoenen aan en namen de auto we reden ongeveer een uur . ik had Louis uit gelegt dat me broer niall geadopteerd was. En dat ik hem daar door al 15 jaar niet meer heb gezien. Louis snapte alles. Toen we aan kwamen wert Louis hartelijk ont vangen niall stond me heel de tijd aan te staren. Ik zij niets. Niall vroeg om me naam. L....l..Lucy antworde ik stoterent. Niall keek me denkent aan je hellenaam..? Lucy lady katelijnse...... 'Lucy nee... Nee dit kan niet... Harry keek hem vragent aan en ging naast me staan. Legde zen arm om me heen en zij...'hoezo zou zoon lekkerding geen Lucy lady katelijnse kunnen heten?" ik keek hem vragent aan en toen na Louis die met een blik van blijf af mijn staan kijken. Ik duwde Harry's arm weg en zij. Naill wat kan niet..? Ben jij de dochter van linda. ..j..j.ja.... "Omg jongens ik heb me zusje terug. Niall liep op me af. Ik Dee het zelfde en sloeg mijn arme ook om hem heen.. "Ik dacht dat ik je voor eeuwig kwijt was..' kan je mij dan nog herinere.? 'Ja tuurlijk ik was mis 3/4 ik werd wel weg gehaald bin me zusje' niall je heb ook een broertje .hij keek me vragent aan. Liam heet ie.. Liam:haha ik ook niall: ik heb een broertje. Ik: jaaa. Niall sloot me veder in zijn armen en zij : Lucy ik wil je echt nooit meer kwijt die 15jaar waren zo zwart en zwaar voor me ik was bang dat je iets zou over komen.' niall mijn enige gevaar was mama.. Ik woon nu bij men schatje Louis. Hij zal me nooit zo veel pijn doen als zij deet... Niall legde zijn handen op mij wangen en zij : ik ben zo blij dat ik je terug heb. Weet je nog die dag dat ik bij je weet weg gehaald. En mama maar vol houden dat het onze eigen schuld was.. We stonden daar dan op ons vierde,huilent op de stoep,ontroostbaar. Alleen door elkaar. Als we nooit waren geschijden. Harde we waarschijnlijk zo hegt geweest dat je zelf bij me zou woonen.." de tranen rolde over me wangen die dag vergeet ik nooit meer....... 'Ik ook niet" Louis kwam bij ons staan niall liet me los en zij : Louis dankje.. Dankje echt bedankt. Hoe kan ik je dit ooit terug betalen..?' 'beloof me dat je Lucy nooit zo laat vallen als dat ik vanmidag deet watvik met haar deet zo veel pijn heb ik nog nooit iemand pijn gedaan ik kan haar pijn voelen..' ik kerk Louis aan en gaf hem een knufel,kus en zij :schat het geeft niet ik snapde je wel. En wat je nu voor me heb gedaan is het liefste dat iemand ooit voor me deet..

het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu