We keken vol ongeloof naar het scherm. Tot Louis in eens vroeg.'waarom heb je nooit iets gezegt we zijn nu al bijna 3 jaar bij elkaar. Louis ik kon je niets vertellen want ik ken hem niet maar toen je die foto en naam liet zien schoot me het tebinen. Louis keek me gekwetst aan net of blike konden praten want ik weet precies wat hij bedoelde door zijn blik op tevangen. Sorry schatje.. Als blike konden dode was ik letterlijk achterover dood gevallen. Louis je kan me het niet kwalijk nemen. 'Lucy waarom woon je hier in Gods naam?' Louis omdat jij me leven ben.'noem je het gene wat jij heb een leven jij bent net een robot.je wijst me steeds af op de zelfde vraag. Je heb een FK broer en ik weet van niets. Dalijk heb je al die tijd ook nog gelogen over je ma heeft die je uberhoud wel echt mishandeld. Ik keek Louis geschrokken aan maar hij ging gewoon door. Nou vertel heb je ook nog een zus of een opa en oma int buiteland.' louis!!! Stop... Stop...stope oké ik kan er niet meer tegen. Ga alsjeblieft even weg ik wil alleen zijn.' ja en ik wil and word' louis !!! De deur gaf een kai harde klap in het slot. Wou dat was me eerste ruzie met Louis.... De tranen rolde over men wangen. Ik zakte tegen de muur in elkaar. Tot ik een raam van Louis zijn kamer open hoorde gaan. En Louis vervolgens hoorde schreeuw...'kut leven ... Ik Dee snel me deur open liep naar Louis zijn kamer en trok hem uit het raam. En dee het dicht.. 'What nou weer ....kom je me vertellen over niall? ' Louis stop.. 'Hou je eigenlijk wel van mij? Me ogen stonden vol twijfelt hij er nou aan of ik van hem hou...? 'Ja pff Lucy zou jij op zoon moment niet kwaat worden dan..? Lucy ben jij echt mishandelt door je oudees ..?' ik hielt het niet meer ik zakte midde in de kamer door mijn benen. En begon te huilen.. 'Lucy... Lucy stop oké stop.' waarom zouvik nog niemand gelooft in mij niemand vertrouwt me zelf me eigen vriend niet.. De tranen werden versnelt van tempo .. Weetje Lou je had ook gewoon kunne zegen dat je me niet vertouwt ..' agg ja tuurlijk het is mijn schult weer... Zo als gewoonlijk weetje misschien moetw we er gewoon me kapen' dat bewijst maar weer dat je nooit van me heb gehouden. Ik liep de kamer uit en gooide de deur kai hard dicht. Ik pakte een paar groote tasrn en koffers en begon me spullen ik te paken stope met huilen lukte me niet. Ik Dee me koffers dicht keek nog een keer om me heen en de deur ging open. 'Lucy wat ga je doen??' Louis keek me vol verdriet aan. 'Luc sorry het was niet zo bedoeld. Ik wil niet dat je gaat Zinder jou .....ben ik niets waart. Plies' ik kon niet reageren alleen huielen . Louis pakte me koffers weg en zette ze in de hoek. 'Wil je echt weg" Lucy waarom heb je niets gezegt?' Lucy kom op" hij liep op me af.legdevzen arme om me heen en liet mijn hoofd zakken op zijn schouder. Louis ja ik hou echt van je .....
JE LEEST
het verleden
Diversosik kwam bij school aan natuurlijk weer telaat ik rij razent snel naar huis me moeder was woedend er volgde een paar klappen in mijn gezicht tot de bel ging er volgde een klap op me neus waar door ik achterover op de grond viel en nog een trap in mn...